gesprek gyn.

hallo dames,
de gyn die ik vandaag had vertelde eigenlijk precies hetzelfde maar dan veel makkelijker te begrijpen.
omdat er nog een stijgende lijn in de groei zit is er geen nood.
maar gaat de groei niet goed, komt het vruchtwater onder de 8 of word de hartslag regelmatig gaan ze wel inleiden.
ben blij dat het me nu is uitgelegt.
die man van gister had gewoon een slechte dag!
vanmiddag nog CTG en zondag ook. dinsdag CTG en echo.
het word wel gewoon in de gaten gehouden!
ze was alleen niet tevreden over mijn harde buiken! ze zijn soms zo heftig dat ik niet meer kan ademen.
dus dat moet ik ook goed in de gaten houden nu.
als het zo door gaat gaan ze rond 39 weken wel inleiden!

wat fijn zeg dat het nu allemaal wat duidelijker is. hoop voor je dat de kleine nog wel even blijft zitten want is toch beter, probeer er vooral van te genieten en vertrouw vooral op je gevoel

fijn dat je nu een goede uitleg heb gehad en niet dat je voor je gevoel met een kluitje in het riet gestuurd word.

Nog even... de laatste loodjes... sterkte ermee,
Liefs Marina

Fijn dat er nu duidelijkheid is!! Sommige doktoren zijn van die botte boeren, ze hebben wel met mensen te maken!! Ik hoop dat die kleine het nog even goed bij je heeft, erg fijn dat je zo goed wordt gecontroleerd!!

Groetjes Anne

Fijn dat ze het goed heeft uitgelegd... dat is toch wel belangrijk... zeker als je je onzeker voelt...

Succes de komende dagen met de ctgs en de echo.. hoop dat je kleintje nog even een week of 2 blijft zitten en dat alles goed gaat...

We horen het wel!

Lekker rustig aan doen.....

Liefs

Terug
Bovenaan