gesprongen

HALLO DAMENS
Ik wilde eindelijk kwijt dat mijn eitje is gesprongen.Na 3maanden Clomid gebruikt te hebben is ie eindelijk gesprong ik was woensdag gegaan en toen zat hij er nog en van ochtend niet meer.
Dus nu maar hopen dat ie ook bevrucht wordt, maar weeet er iemand waaneer je ong moet worden na je eiersprong of waaneer ik een test kan doen ik hoop natuurlijk dat mijn NOD weg blijft.

GR NIEM

Hoi NIEM,

Wat ontzettend spannend dat je ei eindelijk gesprongen is! Kun jij ook eindelijk eens uitleven naar een NOD!
De NOD is meestal 14 dagen na de eisprong maar bij mij was (ik heb nu al maanden geen eisprong meer gehad) altijd zo'n 11 dagen na de eisprong. Je kunt nu over 2 weken sowieso een test doen. Toen ik zwanger was de vorige keer kon ik al na 9 dagen testen maar soms duurt het wat langer voor er genoeg hcg is aangemaakt.

Ik duim voor je!!!

X F

Meid, spannend zeg! Waarschijnlijk voel je na een week wel of je je anders voelt dan anders. Spannend! Ik ben nu aan mijn 4e keer clomid bezig (100gr) en hoop op een eisprong volgende week maandag of zo. Toi,toi Toi!
A3

hoi damens
Hoi f bedankt voor je reactie.Nu weet ik in iedergeval waaneer ik ongeveer ing word of een test kan doen.

hoi A3
Leuk om weer wat van je te horen ik hoop dat mijn nood natuurlijk weg blijft en dat jij ook een eiersprong krijgt. Wel blijven oefenen.Ik zal voor je duimen en hoop het voor ons allemaal.
ik hou jullie op de hoogte
gr NIEM

Terug
Bovenaan