Hallo meiden,
Ik wil graag mijn verhaal met jullie delen.
Ruim een week geleden ben ik gestart met het spuiten van Puregon.
Mijn man heeft sinds een ontsteking aan zijn zaadbal erg slechte kwaliteit sperma.
Na behandeling heeft hij 1.000.000 zaadjes over. Je zou denken dat het veel is maar onze gynaecoloog heeft ons geadviseerd te gaan voor ICSI.
Wij hebben ervoor gekozen ons te laten behandelen in Dusseldorf (DL).
Ik vraag me wel af of iemand er ervaringen mee heeft?
Afgelopen vrijdag hadden we een echo bij ons in het ziekenhuis.
Zowel links als rechts zag de gynaecoloog 4 eitjes.
6 waren er 10 mm (??) en twee waren er 15 mm (??)
Maandag dienen we weer te komen voor een echo en hopelijk zijn de eitjes dan goed genoeg voor een punctie en eventuele bevruchting.
De gynaecoloog was niet super enthousiast over de hoeveelheid en adviseert ons bij een eventuele volgende poging meer puregon te gaan gebruiken.
Ze zegt wel dat het niet gaat om de kwantiteit maar om de kwaliteit van de eitjes.
Graag jullie ervaringen.
Groetjes
Ik wil graag mijn verhaal met jullie delen.
Ruim een week geleden ben ik gestart met het spuiten van Puregon.
Mijn man heeft sinds een ontsteking aan zijn zaadbal erg slechte kwaliteit sperma.
Na behandeling heeft hij 1.000.000 zaadjes over. Je zou denken dat het veel is maar onze gynaecoloog heeft ons geadviseerd te gaan voor ICSI.
Wij hebben ervoor gekozen ons te laten behandelen in Dusseldorf (DL).
Ik vraag me wel af of iemand er ervaringen mee heeft?
Afgelopen vrijdag hadden we een echo bij ons in het ziekenhuis.
Zowel links als rechts zag de gynaecoloog 4 eitjes.
6 waren er 10 mm (??) en twee waren er 15 mm (??)
Maandag dienen we weer te komen voor een echo en hopelijk zijn de eitjes dan goed genoeg voor een punctie en eventuele bevruchting.
De gynaecoloog was niet super enthousiast over de hoeveelheid en adviseert ons bij een eventuele volgende poging meer puregon te gaan gebruiken.
Ze zegt wel dat het niet gaat om de kwantiteit maar om de kwaliteit van de eitjes.
Graag jullie ervaringen.
Groetjes