gestart met ivf en ben zooooo moe

dag lieve meiden,
jullie hebben weinig van mij gehoord, maar ja er is ook niet echt nieuyws onder de zon. Maar nu ben ik gestart met de 1e ivf. ik ben eerst begonnen met de pil en decapeptyl spuit ik nu iedere avond. vrijdag eerste echo en dan als alles goed is starten met gonal f en dan 2 weken later als alles goed gaat de punctie. Spannend allemaal. ik vind het wel prettig om te weten of het lukt ons dit jaar nog, of we gaan in 2006 beginnen met een  nieuw jaar en een nieuwe poging. Ik begin het nu wel erg zwaar te vinden, vooraal omdat ik zo enorm moe ben.....woeaaahhh!

noortje jij ook veel succes de komende tijd! laten we eens even samen leuk nieuws gaan brengen! Inge jij ook veel succes, voor jou mag het ondertussen ook wel eens raak zijn meisjes, tja voor de rest natuurlijk ook. liefs simone

hi Sim,

Heel veel succes!!! ik heb toen maar 4 dagen gonal hoeven spuiten en toen waren ze al groot genoeg. Ben benieuwd hoe ze bij jou gaan groeien.

Heel veel succes!!

Marielle

Het grote werk is dus nu begonnen!! Ik ga heeeeeeeeeeel hard voor je duimen hoor! Het moet nu gewoon lukken!!!
Wij hebben gisteravond IVF voorlichting gehad en ondanks dat we weten hoe het in zijn werk gaat was het toch flink confronterend. Het is en blijft een heftig traject. Maargoed als   het resultaat maar goed is he!? Ik hoop dat jij zometeen het goede voorbeeld gaat geven en dat 2006 IVF poging vrij zal zijn voor jullie!!

lfs inge

Hoi,
Ik hoop inderdaad dat we samen goed nieuws hebben! Jij denk iets eerder. Ik begin morgen met decapeptyl. Volgende week ongesteld en dan Puregon prikken. Heel veel succes!!! Ik ben benieuwd hoe het jou vergaat. groetjes Noortje

Heel veel succes, en ik zal heel hard voor je duimen dat het bij een keer IVF blijft

Het moet gewoon lukken!!!!!!!!

Hopelijk sla je je er goed doorheen en valt het allemaal mee!

Liefs,

Cynthia

Fijn dat jullie duimen. Ik heb afgelopen vrijdag de eerste echo gehad en alles zag er rustig uit, dus ben begonnen met gonal F. Ik was iets te nochalant met spuiten (verpleegkundige geweest), dus was vergeten de spuit te ontluchten, dus de eertse keer iets te weinig gespoten, maar goed ik leef nog ;). Volgende week vrijdag opnieuw een echo, dan horen wij het wel, en dan als alles goed gaat een week later de punctie. Inge ik ga duimen dat je al die info niet nodig hebt en dat de 6e keer raak is!!!!!

liefs simone

Terug
Bovenaan