Gestart met IVF poging 2...

A

Anoniem

Guest
Hallo Meiden,

Ik ben sinds maandag 12 maart gestart met mijn 2e IVF poging en had vandaag nog even een geprekje in het ziekenhuis en heb weer een nieuw schema gekregen.
Als het allemaal goed gaat heb ik 27 maart weer de uitgangsecho.
Ik moet nu minder gaan spuiten van de Gonal F, was vorige keer 150 eh en nu teruggezet naar 112,5, omdat ik de vorige keer teveel eitjes had en ze het nu niet zover willen laten komen.
Ze willen liever een paar mooie eitjes dan een heleboel.
Nu maar afwachten wat deze poging gaat doen.

Lfs Sylvia

HIII
ook ik ben begonnen aan mijn 2e IVF poging....momenteel spuit ik puregon en mag zondag beginenn met decapeptyl en maandag heb ik mijn eerste follikelmeting......we gaan dus weer een spannende tijd tegemoet.....
van de eerste (mislukte) poging was ik behoorlijk van slag dus nu maar duimen dat het raak zal zijn......

DUIMEN MAAR!!!

Gr
FF

Hoi Sillybillie,

Succes met deze poging en met al het spuiten. Hou ons op de hoogte!

Groetjes Kippie.

Hoi Silliebillie

Ik zal voor je duimen dat het goed gaat met deze ivf. Ik hoop dat je mooie eitjes krijgt en geen overschot aan eitjes.

Liefs

Lydia

He Hoi,

Zie ik hier weer een berichtje van je staan. Dus je bent begonnen met decapetyl. Spannend weer. Ik zit nog steeds te wachten op mijn ongesteldheid. Moet zaterdag komen en daarna direct aan de gonal. Nou veel succes en misschien gaan we elkaar zien in het ziekenhuis.

Gr Roel

Terug
Bovenaan