gestart met IVF

Hoi,
Gisteren ongesteld geworden en morgen (zondagochtend.......) om half 9 melden in het IVF centrum! We gaan beginnen!!!!!!!! Ik ben zo blij. Lang protocol, dus eerst een maand aan de pil maar vind het niet erg. Ik heb het er graag voor over. Afgelopen donderdag de info bijeenkomst gehad en vond het erg interessant. Ik had verwacht dat ik alles al wist, het meeste dus wel, maar het is toch wel verhelderend geweest. Vooral het vragen stellen achteraf vond ik wel geinig. Sinds woensdag zijn we in ons nieuwe huis aan het klussen dus een heleboel tegelijk maar wel leuk. Ik hoop dat ik jullie over anderhalve maand eindelijk een keer iets positiefs kan melden. groetjes

Hee Noortje,

Wat spannend allemaal nu het eindelijk is begonnen he!? Ik kan me voorstellen dat je zoiets hebt van YES we zijn aan de beurt en nu gaan we met het echte werk beginnen. Je hebt nu toch veel meer kans dan met IUI he!?

Waarom moet je eerst een maand aan de pil eigenlijk? Ik heb hier nog nooit van gehoord.

Wij hebben dinsdagavond de voorlichting voor de IVF dus dan zal ik ook wel weer een hoop bijleren wellicht.

Ik ga voor je duimen hoor want het is meer dan nodig dat er hier weer iemand zwanger wordt!!!

dikke kus
inge

hoi noortje

Goed dat je mag beginnen echt super.... wel spannend allemaal he. Ook bij ons in het ziekenhuis moet je beginnen met de pil nou jou een pil die het een en ander regelt primlut n. Ook een lang protocol. Maar je hebt wel meer de kans om te wennen. Klinkt wel raar wennen in een behandeling maar het is echt zo. Het valt niet altijd mee. Je weet nooit hoe je op de hormonen reageer. Ik reageer niet echt super maar alles voor het goede doel.

Heeeeel veel succes....

liefs rozemarijn

Hoi Noortje,
Ik wil je heel veel succes wensen met de IVFpogingen, en ik hoop van harte dat het bij de eerste poging raak is.
Ook succes met jullie nieuwe huis.
Groetjes van Margriet

Hai Noortje,

Meid, wat spannend. Jullie eerste IVF poging en hopelijk ook meteen de laatste!

Ik zal voor jullie duimen dat het meteen raak is.

Groetjes Sabrina (Sab)

Hoi,
Bedankt voor jullie lieve reacties! Ik vind het allemaal doodeng en was gisteravond helemaal van de rel. Begon zelfs te twijfelen.... Het goede nieuws wat we zondag kregen is dat we in verband met de feestdagen het korte protocol krijgen. Dat betekent vanaf vandaag aan de Primolut, over een paar dagen beginnen met decapeptyl spuiten.  Ik wordt over 10 dagen weer ongesteld, dan Puregon spuiten en dan verwachten ze rond de 17e december punctie en een paar dagen later de terugplaatsing. Eerst natuurlijk afwachten of er bevruchting optreed. Best wel spannend allemaal.
En Inge, denk dat we hier veeeeeeeeeeeeeel meer kans mee hebben.
groetjes Noor

Zo heeeeeeeeee dan zou jij net in het nieuwe jaar wel eens heeeeeeeeeel goed nieuws kunnen hebben!!!! Ik hooooop het zoooo voor je want dat heb je verdiend en mij zou het ook goede hoop geven.
Ik moet eerst deze IUI afwachten want volgens de dierentolk van onze kat krijg ik binnenkort een jongetje. (lang verhaal)

lfs inge

Terug
Bovenaan