gestart met puregon

Hailooo,

De huilbuien zijn onder controle, pfffff wat was dat een ramp. Ben nog wel wat verstrooid.....sta ik maandag in de supermarkt bij de kasse, geen geld bij me....alles in laten pakken in een doossie kom ik erachter dat ik het gewoon in mn hand had....hoe dom kan een mens zijn....
Verder ben ik dinsdag begonnen met spuiten. Wat een mooie handige pen hebben ze daarvoor gemaakt. Heerlijk gewoon, niet moeilijk doen instellen en spuiten. Wel spannend allemaal hoor, hoe gaan mn eitjes het doen. Zullen ze deze keer eindelijk wakker worden en rond gaan springen?? Als dat gaat gebeuren ben ik enorm blij en valt er wat van me af want dan kan de iui goed op gang komen (is al twee keer afgeblazen en heb er twee gehad).. Vrijdag de eerste keer kijken in het zkh naar mn eitjes, is nog wel vroeg in de cyclus maar het is voor alle zekerheid. moest niet veel verwachten. Ws moet ik dan maandag of dinsdag weer terug.

Enne het is zo heerlijk stil in mn huis. tuurlijk mis ik pietje maarre deze stilte is me heel wat waard

Dikke knuffiedebuffie
Sjan

Heeee sjanneke

Goed zeg dat het lukt met prikken!!!!!      en je tranen weer een beetje onder controle zijn. Die verstrooidheid hoort er volgens mij een beetje bij ik herken het iedergeval wel. Ik ga in november weer verstrooid doen (tweede icsi)
Vermaakt pietje zich bij je tante?      dat zal vast wel goed zijn! En je wordt er zelf weer wat rustiger van dus dat is alleen maar positief toch?
Succes weer en hopelijk komen er nu hele mooie en zeer aktieve eitjes zodat je wens uit kan komen      en als je weer uit je slof schiet gewoon door gaan en niet opproppen gooooiiii het eruit          en lekker winkelen wil ook nog wel eens helpen      heel veel succes zet hem op zal voor je duimen!!!

liefs rozemarijn

He meissie

Valt mee he!

Ja ze hebben inderdaad een handig pen, het is even wennen om je te bewerken met een naald (en ik doe het nog steeds heel heel heel erg rustig en langzaam, in het ziekenhuis rossen ze dat ding gewoon je buik in, maar ik ............ik doe het het op mijn gemakje. Maar het gaat.

De pregnyl daaraantegen is minder prettig, die laat ik dan ook altijd bij ons in het ziekenhuis op de kraamafdeling zetten. Je zegt dan tegen een zuster dat je eenvoor een injectie komt. Zij mengen dan de vloeistof met het poeder en prikken je dan met een stukkie grotere naald. ( Niet bang worden hoor, het valt zat mee)

Heb mijn pregnyl vanavond weer laten zetten, en vrijdag alweer de inseminatie (nummer 4)
Dit keer groeide mijn eieren explosief, maar denk dat er maar een echt goed genoeg is voor vrijdag. Maar een moet genoeg zijn he!

Fijn dat je weer wat rust hebt kunnen vinden, ik weet helaas precies hoe je je voelde. Heb dit keer ook erg veel last van de hormonen.
Ik heb twee katten, waarvan ik er een van in de aanbieding heb, misschien   iets voor je tante?
Nee hoor het is een schatje, maar af en toe..........oh en die haren .............
mijn andere poes heeft ook wel last van haaruitval. Maar onze kater........brrrr om gek van te worden. En toen had ik vanmiddag alles helemaal spik en span. Net gedweild. Toen het regende buiten. Even later komen ze allebei naar binnen zetten, door een sliding over het parket te nemen, overal overal vegen, en zwarte kattevoetjes. Nou dan kan je mij ook opdweilen hoor. Ik kan er momenteel ff niet zo tegen.

Nu ben ik misschien ook wel iets TE netjes, van drie zandkorrels begin ik al te flippen maar nu is het helemaal erg heb ik het idee.

Zucht...............wat we er allemaal wel niet voor over hebben he!

Nu nog resultaat.

Ik duim weer voor je!

Cynthia

Hey Cynt,

ja leuk he? Huisdieren, je kan er geen genoeg van krijgen!!! Ze voelen het ook precies aan......ahum......grrrrr,@!?+-m ygadad hahahaha.
Wat goed zeg dat je alweer bijna aan de beurt bent!! Blijft elke keer toch stiekem spannend. Enne stel je voor dat het raak gaat worden maak dan je borst maar nat want die kleintjes kunnen ook een boel rommel maken hahahaha

Verder vind ik inderdaad de pregnyl spuit een stukkie lastiger. Heb mezelf daar twee keer mee ingespoten. Dusse daar kun je me gelukkig niet meer mee bang maken (pffffffff) Wel een gedoe allemaal, spuitje hier, spuitje daar echo staaf hier en echo staaf daar. Zeg wel eens tegen mn vent dat ik vaker met die staaf tussen mn benen zat dan met die van hem......hahahaha. Ach je moet er ook maak een beetje om lachen. helpt soms het beste.
Geef je een beetje van dat groeispurtjes spul aan mij, dan groeien die van mij hopelijk ook eens een keer goed. echt waar dan ben ik reuze blij!!!

Enne rozemarijn wat heb jij een leuke plaatjes erbij gezet. Moest er erg om lachen!! Helemaal geweldig.
Pietje maakt het erg goed bij mn tante!!!!!!!

Dikke knuf Sjan

Hee Sjan!!

Je bent dus begonnen met het Groffe geschut!!? Dat prikken is dus goed te doen begrijp ik. Ach ja jij bent natuurlijk al heel wat gewend na al het gedoe met die koekenpannen in huis in combinatie met kanaries! (hihi)
Waarom is pietje eigenlijk uit logeren? Liep zijn leven weer gevaar!

Vertrouwen houden he meis! Dat ei van jou gaat zich echt kapot schrikken nu hoor!! Je gaat gewoon hartstikke zwanger raken zometeen. Ik ga heeel veel positieviteit uit stralen naar je hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik gun het je zoooo!

Liefs,
inge

Heeeey INg,

Goed he? Dat het prikken mee valt. Het blijft wel elke keer raar om zo'n steeknaald midden in je vetrol te duwen. Enne inderdaad pietje was niet meer veilig. Er is nog heel veel liefde tussen ons maar dat was niet genoeg. Ik heb hem vriendelijk verzocht zn koffers te pakken en weg te gaan. Helaas lukte het hem niet om met kooi en al op te vliegen........ff alle gekheid hij is niet logeren maar echt weg. Met pijn in mn hart heb ik m weg gedaan. Ik vond het belangrijk dat hij gelukkig was/is en dat was ie echt niet meer. Nu geeft hij t geluk weer gevonden.
Morgen voor het eerst ff spieken naar mn eieren.
Dank je wel voor de positieve straling. Ik werd gewoon weggeblazen van mn stoel zoveel energie kwam er op me af.
Enne Ing we doen het gewoon samen of vlak achter elkaar!!!! maar je doet wel mee!!!!!!

dikke knuffiepuffie
Sjan

Terug
Bovenaan