gestolen/verloren 2

Naar aanleiding van het topic van Miranda over het gestolen of verloren fototoestel dacht ik opeens terug aan een hele tijd geleden toen ik een hele zomervakantie had opgepast op 3 kinderen en daar ongeveer 150 gulden (ja idd nog guldens) mee had verdiend. Ik helemaal blij met het geld. Aan het eind van de zomer ging ik naar een groot feest en daar werd al het geld gestolen of verloren. Uit mijn tas. De rits stond nog open,..Wat baalde ik ervan zeg!
Is er bij jullie ook wel eens iets gestolen?

Groetjes Babybelle

Jee, da's balen zeg, da's harstikke veel geld waar je voor gewerkt had!

Mijn fiets is eens gestolen. Ik weet het nog zo goed. Ik was afgewerkt, zaterdagbaantje, en liep naar buiten om naar huis te gaan en mijn fiets was weg. Eerst was ik nog verbaasd en dacht dat mijn fiets ergens anders stond maar nee hoor....

Echt zo frustrerend, die rotzakken hebben potjedosie van andermans spullen af te blijven!

Toen ik 16 was had ik een mooie brommer van mijn ouders gekregen. Helaas na 1 nachtje deze niet in de box te stallen was hij gestolen, wat een verdriet! Laat ik het maar niet hebben over de fietsen die gestolen zijn! Woonde in Amsterdam!
En dan is er ook nog eens ingebroken in mijn auto, dus raam ingeslagen en radio gestolen oja en niet te vergeten; ingebroken in huis, terwijl wij boven lagen te slapen, dat is helemaal erg. toen was onze laptop, mijn mobiel en fototoestel gestolen, we zaten middenin een verhuizing dus gelukkig verder niks weg.
Nouja als ik het zo lees, is het eigenlijk wel genoeg.

Groetjes van Sonja

Puff wat is er nog niet gestolen kun je beter vragen. Bij ons is er 2 keer ingebroken!
En er is van alles meegenomen waaronder onze auto.
En dat terwijl we beide keren lagen te slapen

Terug
Bovenaan