<p>Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen want ik merk dat ik echt gefrustreerd raak. We zijn al vanaf het begin aan het zoeken naar de juiste voeding en hebben een baby die maar blijft spugen. Het leek even weg te zijn maar sinds een week is het weer erger dan eerst.</p><p>Hij krijgt nu al 5 a 6 weken nutrilon ar voor spugende baby's. Even ging het goed, maar nu krijgt hij 5x 180 omdat hij honger bleef houden en sinds een week spuugt hij heel veel, zelfs 2 of 3 uur na de fles kan er nog een golf komen.</p><p>Ook merken we dat hij de laatste tijd weer juist s nachts voor een 6e fles komt wat dus teveel is want 5x 180 is de max. </p><p>Hij is nu 3 maanden en ik zit te twijfelen over het volgende :</p><p>Flessen half om half gaan mixen met nutrilon ar en forte en dan wellicht naar 150cc. Misschien dat hij door forte aan 150 genoeg heeft of de nacht door slaapt waardoor hij niet voor de 6e fles komt. </p><p>Of toch rijstebloem mixen door de laatste fles om zo te voorkomen dat hij voor de 6e fles komt. Maar dit kan ik niet door elke fles doen lijkt me? Ik weet dat het officieel vanaf 4 maanden is maar ik ken genoeg mensen die eerder al een schepje er doorheen doen.</p><p>Wat zouden jullie doen of hebben jullie nog een andere tip tegen zowel het spugen als de 6e fles te voorkomen ivm teveel voeding? </p>