gestopt mei 2009

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,

ik ben 31 jaar en al moeder van een jongen van 8 en meisje van 7.
ik heb afgelopen vrijdag mijn spiraaltje laten verwijderen en nu is het dus afwachten en veel oefenen.

ik ben benieuwd of er meer zijn die net zijn gestopt , vind het leuk om ervaringen uit te delen

wie kan me zeggen of het lang duurt als je drie jaar een spiraaltje hebt gehad?? en of een spiraaltje nog consequenties verder heeft?

groetjes en tot snel

hoi poppedijntje.

Ik lees nu pas dit berichtje, wij gaan in augustus voor een tweede.
Ik klets mee in het forum augustus 2009, misschien is het leuk om je bij ons te voegen!!( hier praten ook  meiden mee die al gestopt zijn).
Ik had voor me eerste zwangerschap ruim 3 jaar het spiraaltje en was in de eerste ronde zwanger en het heeft geen consequenties voor wat ik me kan bedenken (ik weet ook niet precies waar je op doelt met die vraag).

Groetjes Quinta

Hoi Poppedijntje,

Ik ben sinds januari gestopt met de pil, maar sinds deze maand zijn we aan het klussen voor een 3e kindje. Mijn jongens zijn nu 3,5 (bijna 4) en 2,5.

Lijkt me gezellig om hier wat te kletsen, wacht je nu eerst een keer ongi af of zijn jullie al volop aan het klussen voor een kindje?

groetjes Linda

hallo quinta,   zal eens kijken op forum aug 2009,   dacht dat dat alleen was als je dan stopte met anticonceptie.
nou ik vroeg me af of het consequentie voor het kindje kan hebben als je gelijk zwanger zou raken...

he lesselink,

nee wij zijn al gelijk begonnen met klussen... heb geen idee hoe mijn cyclus is, dus we proberen om de dag te klussen ( heb begrepen dat elke dag geen zin heeft) bij mijn andere twee kinderen was ik zwanger voor ik het wist, maar dat was wel met een andere man dus dat kan invloed hebben.

leuk om inderdaad te kletsen!!!

Ik ben erg benieuwd hoe lang het dit keer bij mij gaat duren voordat ik zwanger zal zijn. Bij de eerste heeft het ruim 1,5 jaar geduurd en bij de 2e was ik na de eerste maand al zwanger. Tussen de 2 jongens zit 16 maanden leeftijdsverschil. De jongste is nu bijna 2,5 jaar. We hebben er bewust voor gekozen om niet zo snel weer aan een kindje te "beginnen". Tijdens de zwangerschap van de 2e heb ik heel erg veel last gehad van bekkeninstabiliteit, we wilden eerst mijn lichaam rust geven.

Nu we hebben besloten om voor de 3e te gaan kan het me niet snel genoeg gaan. Het grappige is dat ik er over begonnen ben dat ik nog wel een 3e wilde en dat mijn man nu meer haast lijkt te hebben als ik. Hij kan niet wachten tot het zo ver zal zijn dat ik zwanger ben.

Hopenlijk hebben we allemaal snel een positieve test in handen.
Jij hebt dus ook nog geen idee wanneer je NOD is? De mijne is 26 mei (ik heb een cyclus van ongeveer 38 dagen)

groetjes Linda

ja inderdaad mijn man kan ook niet wachten haha.. nee het is drie jaar geleden dat ik een spiraaltje heb laten zetten en ik ben ook drie jaar niet ongi geweest ( wel heerlijk hoor!!) dus ik heb echt geen idee.

twee dagen na het verwijderen verloor ik redelijk veel helder bloed, leek inderdaad op het ongi zijn... daarna nog twee dagen wat druppelen. dus vanaf toen maar om de dag gaan klussen.. hopelijk is het gelijk raak... ben nogal ongeduldig haha...

ben benieuwd hoe lang het bij jullie gaat duren , het verschil tussen de eerste keer zwanger worden  ( 1,5 jaar) en de tweede keer ( gelijk)  is inderdaad groot bij jullie..dus dan valt er inderdaad geen touw aan vast te knopen...

ik denk dat ik aankomend weekend het vruchtbaarst ben maar heb gelezen dat je het ook het slijm kunt zien...   kan eigenlijk neit wachten tot het 1 juni is want dan zou er een maand voorbij zijn en ik was altijd erg stipt....

grtz

Terug
Bovenaan