Gestopt met borstvoeding, zoontje slaapt nu niet meer door

Hoi allemaal, ik hoop dat iemand mij kan helpen met een gouden tip, of uit ervaring mij kan helpen. Zit er een beetje doorheen!

Ik ben net gestopt met het geven van borstvoeding (ik moest volledig kolven omdat aanleggen na 4 weken helaas niet meer ging). Nu heeft mijn zoontje eigenlijk een hele tijd doorgeslapen, een maand ook weer niet, maar de afgelopen 4 weken sliep hij sowieso door. Nu is hij 7,5 maanden en krijgt hij dus kunstvoeding voor het slapen. En sinds hij kunstvoeding krijg slaapt hij dus niet meer door, hij wordt echt 4 keer per nacht gillend wakker. Heb al wat dingen geprobeerd: rijstebloem toevoegen, kunstvoeding dunner maken, in de nacht nog een voeding geven, maar helaas, niets helpt. Hij is alleen stil als ik met hem rond loop, maar zodra ik hem neer leg begint hij weer te gillen. Dit is nu anderhalve week aan de gang en ik zit er echt even door heen! Kom zo slaap te kort dus elke nacht is weer 10 x zo zwaar.

Iemand tips?!



Liefs, Moon
 
Savonds in bad?? En slaapt je kindje misschien onrustig waardoor hij steeds wakker wordt. Dan zou je z'n inbakerdoek of inbakerslaapzak kunnen proberen.

Mijn dochtertje is morgen 10 weken en slaapt sinds 2 a 3 weken goed door. Zij slaapt het beste als ik haar savonds uurtje voor haar voeding in bad doe dan de fles geef nog even laat spelen en als ik merk dat ze moe wordt gaat ze naar bed en meestal slaap ze dan bijna gelijk zonder te huilen. Ze slaapt dan rond 21:00 tot 07:00 a 08:00..soms wisselt dat nog wel is hoor. Als ik niet helemaal uit kom met de planning om haar voor haar voeding in bad te doen dan doe ik het erna als ze nog wakker is of de volgende dag
 
Bad heb ik geprobeerd, maar maakt geen verschil. Hij is 7,5 maanden dus inbakeren kan niet meer (hij kan kruipen en draaien). Hij sliep eerst wel gewoon door, vanaf 4 weken oud, en toen rond de 5 maanden ineens een paar weken niet meer, en nu dus niet meer sinds we hem kunstvoeding geven.
 
Terug
Bovenaan