Gestopt met Borstvoeding, zwanger en weer melk

<p>Euh ik zit met een vraagje. Mijn dochter is nu 8 maanden oud. 2 maanden geleden gestopt met borstvoeding omdat er nog weinig uit kwam. Nu ben ik 8 weken zwanger en opeens beginnen ze weer te druppelen. </p><p>Wat moet ik nu doen? Ik bel morgen vk even voor advies. Maar ik zit met mijn werk omdat ik het nog niet bekend wil maken en dus niet weer wil beginnen met kolven.   </p><p>Iemand advies? </p>

Ik zou niets doen, behalve zoogcompressen indoen als je die nog hebt liggen. Het is logisch dat de melkproductie weer begint als je maar zo kort geleden bevallen bent. Maar ik zou het juist niet stimuleren/kolven etc, daar ga je juist productie van maken. Dus gewoon laten voor wat het is dan blijft het waarschijnlijk bij druppeltjes.

Inderdaad vooral niet stimuleren. Dan maar wat zoogcompressen. Ik gok dat het ook snel wel stopt aangezien progesteron dat nodig is voor een zwangerschap, juist zorgt dat er geen melk meer wordt aangemaakt.

A duidelijk dankjewel voor de reacties. Ik wou het ook echt niet gaan stimuleren en die compressen heb ik nog dan gaan we die weer gebruiken. 
Hoop dat straks weer verdwijnt 

Terug
Bovenaan