Gestopt met Bv

Ik ben 5 mnd geleden gestopt met de BV ik heb mijn dochterje 10 mnd gevoedt laatste mnd niet volledig meer (3 voedingen) maar ik heb nog steeds melk als er een bepaalde druk op staat en sinds kort zijn de borsten gevoelig aan de zijkanten. Soms met steken. Wie herkent dit!
Groetjes Sannie
 
Hoi Sannie,

Ik herken het niet maar ik weet wel dat je bij de huisarts een pilletjes (denk met hormonen) kan halen die er voor zorgt dat de bv stopt.

Groetjes joyce
 
Hallo Sannie,

Als ik jou was zou ik geen pilletje met hormonen slikken als het niet per se nodig is. Zulk soort dingen blijken na jaren in de handel te zijn geweest schadelijk voor je gezondheid. Het zijn dan wel hormonen die je zelf ook aanmaakt, maar hormonen uit een potje zijn vaak kankerverwekkend. Pas was in het nieuws dat hormonen die je in de overgang gebruikt kankerverwekkend zijn. De huisarts raadplegen of raad vragen aan een lactatiedeskundige kan natuurlijk geen kwaad.

Ik ben echt geen kruidenvrouwtje, geitenwollensok of alternatieveling, maar wat betreft hormonen in medicijnen ben ik erg voorzichtig.

Sterkte!
Jacqueline
 
Hoi jacqueline,

Dat wist ik helemaal niet. Schrok ik wel ff van hoor. Ben helemaal geen voorstander van allerlei pillen en dingen gebruik niet eens de pil. Maar wel een spray die het toeschietrefles bevorderd tijdens het kolven.
Maar ga nu toch twijfelen.

Bedankt ga het eens navragen

groetjes joyce
 
Terug
Bovenaan