Gestopt met de pil in Januari

gebruiker411430

New member
Hi allemaal,

Ik hoop hier op het forum wat info te delen met meer dames die gestopt zijn met de pil afgelopen januari.
hoe komt jullie cyclus op gang etc?

Ikzelf heb zon 12 jaar de pil gebruikt. Mijn nieuwe pilstrip zou beginnen op 9 januari, tevens laatste dag ongesteld mbv de pil.

Inmiddels een keer ongesteld geworden op 19 januari.
ik denk dat ik vorige week rond de 29e een eisprong heb gehad (ivm afscheiding en tijdstip),
maar ben vanmorgen weer ongesteld geworden. Ditmaal met buikpijn etc.

Als ik ga rekenen lijkt dit qua tijdstip op een innestelingsbloeding?

Sinds 1 a 1,5 week ook gevoelige borsten, voornamelijk tepels.

Begin van deze week veel hoofdpijn, chagerijnig en pijn in de onderrug. Lijkt dan wel weer op ongesteldheid...

ik merk zelf dat ik heel erg op mn lichaam let en denk dat ik ook te ver denk. Zo snel gaat het meestal niet.

Wat zijn jullie ervaringen en kun je zo snel alweer ongesteld worden?

Ik hoop op veel reacties!
 
Hoi, ik ben 31 december gestopt en 3 januari ongesteld geworden na 9 jaar pil. Inmiddels al in dag 39 van mijn cyclus, in de vruchtbare periode geklust (slijm afscheiding was het aan te herkennen heb ik gelezen) dus nu reuze benieuwd of ik ongesteld wordt. Ook geen idee wanneer ik zou testen omdat de cyclus onregelmatig kan zijn. Heb de test wel in huis. Hoe is het bij jou?
 
Hallo dames!

Ik ben niet gestopt in januari, maar begin november gestopt met de pil en na een cyclus van 65 dagen kwam mijn menstruatie weer op gang. Dit was in januari. Vanaf toen echt begonnen met de kinderwens! Vervolgens na 20 dagen mn eisprong gehad, ik dacht dit te weten omdat ik twee dagen een beetje bruinverlies heb gehad en een paar uur buikpijn. Mijn man en ik hebben hier uiteraard gebruik van gemaakt, in de dagen daarvoor en de dag zelf. Nu zit ik echter op dag 39 van de cyclus en mijn menstruatie blijft uit. Ik heb een paar dagen geleden negatief getest. Ik voel wat steken in mijn buik en mijn borsten lijken wat voller. Verder voel ik me super goed! Ook geen tekenen van menstruatie. Ik ga morgen nogmaals een test doen, maar ben wel wat onzeker nu. Zeker omdat ik eigenlijk niet verwacht dat het raak is, maar wel een eisprong gehad heb (althans dat vermoed ik vanwege buikpijn en het beetje bruinverlies op dag 20 en 21). Vooralsnog geen enkel teken van menstruatie! Spannend!
 
Ik ben niet in januari gestopt ( was wel de bedoeling) maar in oktober gestopt.....ik herken veel wat jullie schrijven, je lichaam is aan het ontpillen, ik was ook vreselijk misselijk, gevoelige borsten, sago, pijn in rug opgeblazen  je lichaam moet even wennen dat je geen kunst matige hormonem  binnen krijgt....enz ik heb 12 jaar aan de pil gezeten, na 36 dagen werd ik ongesteld en alle klachten waren over.....dat was ok gelijk de laatste keer want nu ben ik inmiddels 10 weken zwanger van onze eerste kindje....

En een zwangerschap en die klachten die ik had met stoppen pil kwamen niet overheen met elkaar, toen ik zwanger bleek te zijn had ik nergens last van...

Maar 1 ding weet ik wel aan de pil gaan doe ik nooit meer.....ik voelde me eigen zoveel beter gewoon qua doen en laten.....

Succes voor iedereen...
 
Nv bedankt voor je verhaal! Nu maar hopen dat ik ook snel ongesteld wordt. Heb hem 9 jaar geslikt en zit nu op dag 46! Duimen draain
 
Terug
Bovenaan