Gestopt met de pil pas na bijna 1 jaar weer ongi

<p>Hallo allemaal:)  ik ben hier nieuw dus ik hoop dat ik het onder het goede categorie heb geplaatst.  Ik zat en zit nog een  beetje in onzekerheid  Ik ben nov 2018 gestopt met de pil. Die heb ik 10 jaar geslikt ik ben nu 25 en netjes een stopweek gehad. Maar na het stoppen van de pil nog zoon 6 x ongi geweest na de 2 x werd die onregelmatig  en werd de ongi ook steeds minder en minder tot dat het totaal wegbleef .   Vreemd toch ? In okt 2019 ben ik naar de HA geweest. en die vertelde me dat die me nog niet wilde doorsuten naar de gyn omdat ik nog geen kinderwens had. ? en dat het waarschijnlijk gewoon door de pil kan komen. en dat ik over een half jaartje wel terug  mocht komen als her nogsteeds uitwas gebleven.  Tot afgelopen week heb ik weer een afspraak gemaakt bij de HA omdat ik last kreeg van mijn linker borts. gelukkig  niets ergs aan de hand. maar het kon door de hornonen komen. dat het wat naar voeld. en wilde hij me nu wel door sturen. omdat ik ook nog niet ongi ben geweest.  Dus ik dindag ochtend een afspraak maken voor de gyn. Vervolgens in de midag naar het toilet  ondek ik dus dat in nu ongesteld was geworden. en ik voelde me blij en gefuckt door mijn eigen ligaam.  Nu zit ik een beetje laat ik die afspraak staan of niet wand kan zo zijn dat her de eerste en En weer voorlopig de laaste kan zijn. En mijn vriend en ik zouden over een tijdjje toch graag een kleintje willen.  Of hoef ik me echt geen zorgen te maken dat het zo lang heeft geduurd na de pil Of heeft iemand na het stoppen met de pil ook zo meegemaakt? Sorry voor mijn lange uitleg teksten voel me momenteel erg onzeker en blij tegelijkertijd.  Groetjes ?   </p>
 
Ik zou gewoon lekker gaan naar je afspraak . 
Het is super fijn dat  je weer ongesteld bent geworden. 
Maar het kan nooit kwaad om naar die afspraak te gaan zodat ze wat dingen  kunne checken ?
 
Ja echt wel fijn Dat het er weer is. Ik laat de afspraak nu lekker staan en hopen dat alles ok is voor  de rest. 
Ik wist gewoon ff niet wat ik moest doen dankje :) 
 
 
Terug
Bovenaan