<p>Hoi hoi , ik ben nieuw hier en na veel pieken dacht ik , dit wil ik delen en om advies vragen !</p><p>4 september ben ik gestopt met de pil! 5 september werd ik ongesteld ? eerder voelde ik altijd goed mijn ovulatie rond de 14e . Mijn partner en ik hebben besloten het te willen proberen . In de week en de dagen voor mijn ( waarvan ik bijna zeker weet dat dit mijn ovulatie was ) dus 14september hebben wij om de dag gemeenschap gehad . Rond 15/16 september kreeg ik echt hele heftige steken aan de linker kant van mijn buik ( leek op mijn linker eierstok) dit ging gepaard met pijn aan m’n onderug met uitstraling naar m’n linker been en gevoelige borsten . dit heeft enkel zo 3 a 4 dagen zich vast gehouden . Nu redelijk normaal weer ?</p><p>Ik lees veel over ontpillen… maar wat ik dan raar vind is dat het echt maar 3 dagen heel intens is geweest en dan enkel aan de linkerkant en het nu ineens weg is ? Zou het dan wellicht te maken kunnen hebben met een eventuele zwangerschap ik denk zelf dat ontpillen en het normaliseren van hormoonhuishouding toch wel langer duurt ?? Of ben ik nou gewoon veel te vroeg en enthousiast ?</p><p>ik ben benieuwd of jullie iets hier van herkennen ? Ik kan helaas nog niet testen … alhoewel ik dat al wel heb gedaan. Maar dat had eigenlijk weinig zin.. iets met ongeduldig en niet tegen wachten kan?</p>