Gestopt met de pil voor de tweede keer

<p>Hallo,</p><p>ik ben nu begin december gestopt met de pil waardoor ik netjes gelijk 4 dagen ongesteld was. <br />er zit alweer 69 dagen tussen de laatste menstruatie en nu.</p><p>de vorige keer dat ik gestopt ben met de pil zaten er elke keer 67 dagen tussen </p><p>kan ik deze keer stoppen daar weer een beetje mee vergelijken? En misschien beter morgen even een testje doen?</p><p>Ik hoor graag jullie advies </p><p> </p><p>liefs </p>
 
Ik wilde eventueel een zwangerschapstest doen ? Bij mijn zwangerschap in 2017/2018 zat er ook zoveel tijd tussen en heb ik clomid gekregen omdat mijn cyclus zo lang was inderdaad. Ik had wel eicellen maar die waren ook heel erg klein allemaal door de clomid was ik binnen 2 maanden zwanger ( na 10maanden proberen daarna clomid) vandaar mijn vraag ?
 
Ah, dat maakt het verhaal een stuk duidelijker en logischer m.b.t. je vraag over een zwangerschapstest ;).

Weet je wanneer je ovulatie was? Een zwangerschapstest doen kan altijd natuurlijk! Denk dat het met zo'n lange cyclus juist wel duidelijkheid geeft! Anders blijf je je toch steeds afvragen of het raak is!
 
Terug
Bovenaan