Gestopt met de pil zwanger geworden

<p>hoi dames.</p><p>Zijn er hier ook dames die vlak na het stoppen van de pil ik verwachting zijn geraakt? Zo ja welke symptomen en klachten hadden julie? Iedereen heeft natuurlijk andere klachten maar ik ben toch heel nieuwsgierig. </p><p> </p><p>Groetjes </p>
 
Ik ben begin februari gestopt met de pil en 2 maanden later een positieve test in handen.
Ik had in die periode ineens heel erg last van gespannen borsten, wat ik normaal nooit heb. Verder toen nog geen andere kwaaltjes oid, eigenlijk de hele zwangerschap alleen last gehad van kokhalzen en vermoeidheid. 
 
Ik heb een dochter van 16 maanden en ben nu 13 weken zwanger van ons tweede kindje. Beide keren gestopt met de pil en na 2 maanden zwanger. De eerste maand na het stoppen met de pil kreeg ik beide keren een schimmelinfectie, heel naar. Alsof mijn lichaam even moest wennen aan alle hormonen enzo. De maand daarna was ik beide keren zwanger.
Ik had geen echte zwangerschapssymptonen, alleen dat ik niet ongesteld werd natuurlijk. En bij de eerste zwangerschap kreeg ik op de dag dat ik ongesteld had moeten worden een flinke keelontsteking. Toen ik dat googelde, zag ik dat dat een symptoom kan zijn dat je  zwanger bent. Maar misschien was het gewoon toeval. 
Dus je kunt ook nergens last van hebben hoor ? Beide keren een zwangerschapstest gedaan toen ik 2 dagen over tijd was, positief getest! Die test is het enigste wat je echt zekerheid biedt over een zwangerschap!
 
Het is voor mij een beetje dubbel vandaar deze vraag. Mn tepelhof worden groter kleur wordt langzaam donkerder. Ik had van de week brokkelige afscheiding last van mijn onderrug. En al de hele Weel fikse steken in mijn linker onderbuik alleen maar links. Duurt gelukkig niet lang. En heb ene vlinderig gevoel in mijn buik.en mijn temperatuur blijft hoger. Ik verwacht aanstaande woensdag mijn nod oftewel ik hoop het niet Haha. Want wij hebben echt een kinderwens vandaar gestopt. Ik wil toch tot woensdag wachten met testen.  Ik kan er op moment geen pijl op trekken. Toch bang dat het ontpillen is.maar kloppen al mijn klachten van het stoppen. 
 
Ik ben gestopt met de pil en ben niet meer ongesteld geworden, was dus binnen 4 weken zwanger geraakt en inmiddels 38.2 weken zwanger.
ik was er zelf van overtuigd dat je eerst moest ontpillen. Dus kon t me niet voorstellen dat mijn symptomen op zwangerschap zouden wijzen. In die zin wist mijn naaste collega t nog eerder als ik haha.
ik was misselijk, had ontzettend zere borsten en maakte bv opmerkingen zoals gadver wa stinkt er in die koelkast terwijl een ander t niet rook?
Ik was gestopt met de pil en werd na 3 weken niet ongesteld heb op aandringen van mijn collega en vriend een test gedaan en bleek zwanger! Als je twijfelt zou ik gewoon een test doen
 
Ik heb geen gespannen borsten of pijnlijke borsten tenminste nog niet. Ben wel erg moe. Zou elk moment van de dag ff kunnen slapen. Mn buik is ook wat opgezet. Ga sws wel ff testje doen tegen die tijd ☺️
 
Ik had 24 november mijn laatste ontrekkingsbloeding en sinds dien geen menstruatie meer gehad. Ik dacht dat het ontpillen was maar nu heb ik dus net een positieve test in handen. Ik heb momenteel alleen last van mijn tepels en borsten, tepels steken constant uit en aderen liggen hoger. Ook voelt de zijkant als een soort spierpijn. 
 
Terug
Bovenaan