Gestopt met de pil

A

Anoniem

Guest
<p>Hallo iedereen, </p><p>Ik ben 21 jaar, en woon samen met mijn vriend (verloofde). Ook al zijn wij 7 jaar samen! Wij hebben groen licht gekregen van mijn arts om te beginnen aan kindertjes, (ivm medicatie). Onze kinderwens is héél erg groot! Nu ben ik eind juli gestopt met de pil, heb daarna een “ongesteldheid” gehad, en netjes na 28 dagen weer! Alleen was die 4 dagen, i.p.v. 5. Nu was ik wel heel erg benieuwd hoe lang het duurde bij jullie, voor dat jullie zwanger raakte na het stoppen met de pil! </p><p> </p><p>Groetjes! </p>

Hey! 
Wat leuk dat jullie een kindje willen en ook lekker jong, I like it! 
Mijn vriend (verloofde) en ik zijn vanaf maart bezig met een gezinsuitbreiding dat is nu ongeveer 7 maanden, dus sinds toen gestopt met de pil. Ik ben nu +- 6 dagen overtijd en heb last van zwangerschapsverschijnselen. Dus hopelijk is het nu eens raak.
Het is heel vervelend om steeds in onzekerheid te zitten of je nou wel of niet zwanger bent. Maar geduld hierin is enorm belangrijk. Bij sommige vrouwen is het in een keer raak, anderen doen er misschien wel ruim 1 jaar over. Dus geef niet snel de hoop op. Je lichaam moet “ontpillen” en dat kost tijd, voor iedereen is dit anders. 
Hopelijk mogen jullie snel zwangerraken! 
Veel succes ?

Jaa mijn kinderwens is altijd groot geweest! En wou ook áltijd jong moeder worden! Haha. Mag ik jou leeftijd weten? ? Super spannend deze dagen voor jullie, hoop dat het raak is!! 
Helaas houd me gedachten me ook graag voor de gek, misselijkheid, krampjes bla bla bla. Terwijl ik weet dat het ontpillen inderdaad lang kan duren! Vervelend haha! 
Jullie ook veel succes! ❤️

Wat leuk, en spannend! 

Hopelijk mag het snel raak zijn voor jullie! 

[quote quote=10252577]Wat leuk, en spannend! Hopelijk mag het snel raak zijn voor jullie! [/quote]
Oke, ik weet niet waarom dit hart ZO groot werd en krijg het ook niet ongedaan, hahaha!

[quote quote=10252577]Wat leuk, en spannend! Hopelijk mag het snel raak zijn voor jullie!

[/quote]
Het is heel spannend! Lief, dank je wel!!

Wat leuk! Ik ben 25 jaar en sinds maandag gestopt met de pil. Heel veel succes!?

Terug
Bovenaan