gestopt met de pil

A

Anoniem

Guest
Hoi mensen,
Ben nieuw hier. Heb al lekker wat rondgekeken. Heb nu zelf een vraagje:
Ben sinds eind februari gestopt met de pil, en nog steeds niet ong.(maar ik voel me ook niet zwanger) Hoelang duurt het ongeveer (gemiddeld) voordat je eerste menstruatie komt? Alvast bedankt voor jullie reacties.

hoi ria,

bij de meeste meiden komt de eerste menstruatie netjes op tijd. daarna moet je eigen lichaam het zelf gaan doen.
bij mij bijv de eerste na de pil 29 dagen maar daarna 47, 52 en 38 dagen. inmiddels zit ik een paar maanden op 32.
er zijn echter ook meiden op dit forum geweest waarbij het 3 maanden geduurt heeft voor de eerste bloeding kwam. en die daarna een super regelmatige cyclus kregen.
eigenlijk is dit voor ieder lichaam dus iets unieks.
je kunt een afspraak met de huisarts maken als het je erg dwars zit. die weet er vast wel een juist andwoord op.

groetjes esther

Hoi hoi,
bij mij duurde het 41 dagen voordat ik ongesteld werd en daarna 43, 37 en 45. Is dus geen peil op te trekken. Ik ga ervanuit dat dat nog bij het ontpillen hoort.
Groetjes V.

Beste Ria !
Bij mij was mijn cylcus de eerste keer na het stoppen van de pil 42 dagen.
Zit nu in ronde 2 en weet dus niet hoe lang hij nou gaat duren.
Bij mijn eerte zwangerschap werd mijn cyclus steeds korter. Na een half jaar was hij regelmatig, 28 dgn.
Ik voelde me bij mijn eerte zwangerschap ook helemaal niet zwanger hoor.
Dus wie weet !!!!

Groeten van Miena.

Het is inderdaad bij iedereen anders, bij mij was het de eerste keer na 2 weken en daarna kon ik 3 maanden wachten, 2,5 maanden wachten en nou zit ik na 10 maanden op  42 dagen. Het is elke keer afwachten en  mijn huisarts zegt dat zelf ook

Hoi Ria,
Bij mij was het net andersom....ik werd ongeveer om de 3 weken ongi.
Bleef soms wel 2 weken ongi, dus ook tijdens de klusweek!!!
Ook had ik steeds als ik was klaargekomen bloedverlies!
Dus ook niet echt bevorderend...
Duurde ongeveer 3 maanden, daarna herstelde het zich langzaam naar 24 dagen en 26 dagen en daarna......niet meer....want ik ben zwanger!!!
Met 27 dagen getest en positief!!!
Dus alles is mogelijk!

Gewoon volhouden, klinkt makkelijk, maar voor wat hoort wat!

Kop op en ik zal voor je duimen
Dikke kus,
Dyonne (4 wkn + 4 dgn zwanger van 2e)

Terug
Bovenaan