gestopt met de pil

A

Anoniem

Guest
hoi hoi

vanaf 23mei ben ik gestopt met de pil en we gaan dus proberen zwanger te raken.
hebben jullie nog leuke tips voor ons dan horen we het graag
hoelang kan het ongeveer duren voordat je zwanger bent?

gr patricia en emiel

Welkom hier en veel plezier op het forum......

Tips?

Geniet ervan en probeer er niet teveel mee bezig te zijn. Hoe moeilijk ook....hihi
Als je cyclus 28 dagen lang is dan valt je ei meestal tussen dag 11 en dag 14. Dus zorg dat je in die periode klust..... Sommigen voelen hun ei, anderen lezen het af mbv temperaturen en anderen dmv vruchtbaar slijm.

Gemiddeld genomen zou een gezond stel binnen 6 maanden zwanger moeten kunnen raken.

Groetjes Jacquelien

nou jacquelien,gemmiddeld moet je er roch een jaar voor uittrekken hoor half jaar is mee genomen maar vaak pas ook rond na een jaar ik ben nu een jaartje bezig groetjes debby ps er zijn wel meiden die in 1x zwanger zijn maar das maar mondjesmaat hoor

@ paniekertje, ik weet dat het  geregeld langer duurt....
wij zijn ook al bezig sinds december 2005...., maar om nu meteen van het ergste uit te gaan als je net begint. Is ook wat.....toch?!

Maar volgens de statistieken zijn vrouwen gemiddeld binnen 6 maanden zwanger. Dat is als er bij  het stel helemaal geen  problemen zijn. Oa zoals roken, drank, drugs, soms ook overgewicht.....en dat dan voor de man en de vrouw.....

Het is bijv. ook een statistiek dat 1 op de 6 vrouwen een miskraam heeft, maar de meeste vrouwen hebben het niet in de gaten en denken dat ze gewoon een iets verlate ongi hebben......  

Hoi Patricia,

Das toevallig ik heb op 24 mei de laatste pil ingenomen.
Helaas kan niemand een antwoord geven op je vraag hoe lang het kan duren tot je zwanger bent bij de een gebeurd het in 1 maand en bij de andere duurt het een jaar.

Ik hoop dat we contact houden vooral omdat we ongeveer gelijk zijn gestopt.
Als je nog vragen hebt kan je het altijd vragen misschien weet ik er iets op.

Groetjes Debbie

sorry jacquelien bedoelde het niet zo negatief hoor het spijt me maar sommigen meiden denken dat ze gelijk zwanger zijn ronde 1 en dat kan ook en hoop ik ook echt voor iedereen en je moet vooral positief denken das waar maar je moet het wel in je achterhoofd houden dat het anders kan groetjes

Hai Patricia,

Ook ik ben gestopt met de pil (op 12 mei) Spannend hoor zo maar ineens stoppen met de pil en dan maar hopen dat je zwanger wordt! Ik weet dat je rekening moet houden met een half jaar, maar toch ben ik er al wel heel erg mee bezig....
Heel veel suc6 en ik hoop dat het snel lukt!

Groetjes, Esther

hoi hoi

bedankt voor jullie reactie
ik ben vorig jaar zwanger geraakt door de pil maar heb toen een miskraam gehad dus ik denk (hoop)dat we weer snel zwanger zijn.
en debbie leuk man kennen we mekaar een beetje steunen :p
kan je hier ook je email adres op zetten kunnen we zo ook  mailen
nou ik hoor het wel

trouwens wij zijn 22 en 26vinden jullie dit jong?

groetjes

Terug
Bovenaan