Gestopt met de pil!

A

Anoniem

Guest
Hallo!

Ik moet bijna ongesteld worden en daarna hebben mijn vriend en ik besloten om te stoppen met de pil.
Onze kinderwens is er al een tijdje maar nu dus echt serieus.
ik vind het erg leuk maar ook wel spannend!!
Wie heeft er zin om mee te kletsen?

Groetjes annet

hoi annet,

kijk eens bij het topic wie stopt er ook met de pil in aug 2009??
daar zijn een paar meiden die nu al voor een kindje gaan!! (waaronder ikzelf! )
misschien vind je het leuk om daar mee te kletsen!!

groetjes,zonnetje

Spannend spannend zeg en wat een leuke tijd! Ik ga je een paar tips geven:

* probeer na je menstruatie om de 2/3 dagen te vrijen, totdat je zeker weet dat je eisprong ruim voorbij is.
* de kans dat je zwanger wordt, als je in de goede periode vrijt is maar 20-25% dus trek er veel tijd voor uit. Het mag wel een jaar duren voordat je je zorgen hoeft te maken. Ik hoop niet dat het zo lang duurt, want elke maand is het weer spannend.
* Probeer er wel in te ontspannen en er niet teveel mee bezig te zijn, anders duren de maanden zolang. ik heb bijvoorbeeld een cursus gedaan in die tijd, omdat ik me veel te veel ging focussen.
* je lichaam kan misschien tijd nodig hebben om te ontpillen (geldt niet over iedere vrouw die de pil gebruikte), dus dan duurt het zo een maand of 3/4 voordat je echt vruchtbaar bent. Die maanden kun je er dus gerust vanuit gaan dat je niet zwanger raakt. Ben je wel zwanger, dan is dat alleen maar een meevaller.

Nou, misschien denk je wel.... wat een adviezen wat moet ik hiermee???? Lekker niets mee doen dan, maar het is goed bedoeld.
Ik hoop dat je heel snel zwanger bent en dat alles goed gaat!

hallo, Ik wil ook graag zwanger worden.
Ik heb al een zoon van 2,5 jaar.
In mei stop ik met anticonceptie en dan afwachten maar...
Ik ben beniewd hoe lang het zal duren voordat het zo ver is. Bij Damian stopte ik met de pil en was binnen een maand al zwanger! Lukt me vast geen 2e keer.

Succes,

groetjes Femia

Terug
Bovenaan