Gestopt met de pil

<p>Hey allemaal,</p><p>Ik ben 9 september gestopt met de pil na 12 jaar. Ma 13 tot vr 19 heb ik dan de ontdekkingsbloeding gehad en nu heb ik gisteren (24 september) opnieuw mijn regels gekregen. Is het normaal dat dit zo snel is? Zit amper een week tussen en op internet lees ik voornamelijk dat het lang kan duren voor je cyclus weer op gang komt.</p><p>Alvast bedankt als iemand meer info heeft :)</p>
 
Je lichaam moet ontpillen. Het is nu helemaal van slag. Dit kan wel 1 jaar duren voordat het zichzelf weer hersteld. Ga het wel opschrijven of hou het bij met een app. Mocht het te lang duren of je twijfeld heel erg kan je de ha bellen en dan kun je al een en ander laten zien
 
Je lichaam moet ontpillen. Geef het de tijd! 
Ik ben begin mei gestopt na 10jaar de pil hebben geslikt. Helaas doet mijn lichaam wat hij zelf wilt, lange en korte cyclussen en zelfs maand menstruatie uitgebleven. De HA geeft het meestal 1jaar om te ontpillen als het dan nog niet is gelukt gaan ze verder onderzoeken. 
 
Hoi ook ik was in de veronderstelling dat het lang zou kunnen duren. Dat is wat je leest. Maar bij mij ging het allemaal zeer voorspoedig. Zo ook bij iemand in mijn naaste omgeving. Beide meer dan 15 jaar de pil gebruikt. Denk dat het gewoon afwachten is.
Maar altijd goed om het op te schrijven, zo kun je terug kijken hoe het echt gegaan is.

 
Terug
Bovenaan