gestopt met de pil

hoi allemaal.
ten eerste gefeliciteerd de gene die nu zwanger zijn.
ik ben al 1 keer eerder op de site geweest maar ja er moest eerst getrouwd worden en dat is gebeurt op 3 september en dan nog op vakantie en ja dan is het weer tijd om achter de compie te kruipen he. nou ik ben nu een maand met de pil gestopt en ben net ongi geweest. 2 jaar geleden heb ik na 7 weken een miskraam gehad. ik wist op dat moment niet dat ik zwanger was dus dat kwam als een verrassing. nu hoop ik dat alles goed gaat want bij ons in de familie komen miskramen veel voor en ook schijnzwangerschappen dus... ik ben nu 23 en woon in hoofddorp. nou verder wens ik iedereen veel sterkte met zwanger worden dikke kus marjolein
 
Hoi Marjolein,

Kan het zijn zo ik jou verhaal lees dat je dit op het verkeerde forum hebt gepost??????????? (bedoel het goed hoor) Volgens mij is het jou bedoeling geweest om dit verhaal op het zwanger worden forum te posten.

Ik wens je in iedergeval veel succes met zwanger worden.
 
Ik wens je ook veel succes, hopelijk lukt het snel.

Ik denk ook dat je het per ongeluk op het verkeerde forum hebt geplaatst want 99.9% van de dames die hier vertoeven zijn al zwanger. Maar dat maakt verder niks uit hoor.

Heel veel succes en hopelijk zien we je snel (zwanger en wel) terug.

groetjes, Jane 41+1
 
Terug
Bovenaan