gestopt met emesafene en weer kotsmisselijk

Ben afgelopen week gestopt met emesafene. Voor degenen die dit niet kennen, dit zijn medicijnen voor zwangerschapsmisselijkheid. Ik kreeg heel erg last van mijn ogen, vandaar. De eerste 2 dagen ging het goed, waarschijnlijk had ik toen nog een buffertje in mijn lijf. Gisteren ging het al minder en vandaag voel ik me weer hondsberoerd. Ik heb gezegd dat ik liever misselijk ben dan wazige ogen, maar daar kom ik nu een beetje op terug...
Bij mijn vorige zwangerschappen was de misselijkheid nu al lang en breed over en nu sta ik nog steeds iedere ochtend te spugen......
Ik ben het beu.....ook al weet ik waar ik het voor doe.
En dan lees ik ook nog dat zwangerschapsmisselijkheid slecht is voor de psyce van een kind (staat hier ergens op de site )......
Gelukkig maakt het goede weer een hoop goed....
 
Je kunt ook primperan vragen dat is ook een anti misselijkheids middel op dokterrecept te verkrijgen.
Ik heb die ook gehad. Of ranitidine tegen maagzuur dat hielp ook enorm goed tegen de misselijkheid!

Sterkte ik vond dat misselijk zijn echt vreselijk hoop dat je hier wat aan hebt. Enne mijn kinderen hebben niets aan hun psyche en ik was werkelijk kostmisselijk.
 
Wat ontzettend rot dat die stomme misselijkheid nog steeds niet over is zeg!
Ik zou inderdaad overwegen om een ander medicijn te gaan proberen tegen de misselijkheid, want dit is ook niks toch?
Heel veel sterkte!
Liefs,
Mar
 
Waardeloos meid, ik vind het heel vervelend voor je. Ik zal inderdaad om een ander middel vragen....dat is er wel.....sterkte!

xxxxxxxxxxxxxxxxx
 
Jeetje, wat rot dat je nu nog steeds zo misselijk bent... En dan al die berichten dat je je in het 2e trimester zo goed moet voelen, dat moet wel heel zuur zijn!
Heel veel sterkte & hopelijk doet een ander middeltje wonderen voor je!
 
Oh meid wat vervelend voor je zeg!! Zeker omdat je ook echt moet spugen, dat lijkt me echt vreselijk!
En ik herken het gevoel, je weet waar je het voor doet, maar je wil ook graag een beetje genieten van je zwangerschap toch?

Hopelijk gaat het snel over en voel je je de rest van je zwangerschap beter.

xx Kirsten
 
Echt vervelend voor je! Ik heb namelijk het zelfde :S het is 1 weekje weggeweest, maar vanaf gister weer heel erg misselijk en vanmorgen weer alles eruit gespuugd :( En dan niet zn klein beetje ook, daarna ben ik helemaal gebroken en kan ik slapen voor tien! Hoop echt dat het snel ophoud, voor jou ook!! X Shar
 
Terug
Bovenaan