gestopt met fruit

Ik ben bij Luana even gestopt met fruit. Ze vond het erg lekker en smikkelde er ook fijn van, maar ze hield haar mondje dicht. Kreeg hem wel open en dan ging het wel goed maar daardoor wou ze de fles niet meer. En niet alleen die fles, allemaal niet meer! Ze ging van 5x180 ml naar 5x80 ml!! Hierdoor kwam ze 's nachts weer. Nu zijn we gestopt en gaan de flessen er weer keurig in! Hoezo lekker eigenwijs haha!! Nou ja, dan wachten we maar een paar weekjes en beginnen dan weer opnieuw....

Liefs ciomama

Wij zijn gegaan naar 4 flessen en dat gaat hier prima. Ze krijgt om 7u de eerste dan om 10u fruit, om 12u de 2e fles en om 16u de 3e. Om 20u de laatste en dan slaapt ze weer tot 7u. Maar hier liet ze de laatste voeding ook steeds meer staan en op t laatst dronk ze er nog maar 30ml van en dat vond ik zonde.

xx

Vervelend zeg, dat ze eigewijs is. Maar aan de andere kant. We hoeven nog geen fruit en groente te geven. We willen allemaal volgens mij weer veelste snel.
Wij zitten al een paar weken op 4 flessen. 3x 170 en 1x 200. De laatste dagen drinkt hij smorgens ook 200, maar derest van de dag kokt hij snel zijn flesse uit. Dus ga die verlagen naar 160. Dus dan wordt het 2x 200 en 2x 160. Daar doet hij het prima op.
Wel van de week twee lepeltjes peer gegeven. Straks beetje wortel proberen

Succes met je flessen Hoop dat je straks weer over kunt op het groente/fruit hapje

x

Ik ben nog steeds van plan om tot 6 maanden te wachten, maar ik merk wel dat ze steeds met haar hand in haar mond zit, zin in eten? of zou dit een tandje kunnen zijn? Wat vroeg misschien?

Hah misschien vond ze het fruit net iets te lekker en dacht ze ga jij maar lekker weg met je melk :) (als ik soms zelf de fv van mijn hand lik dan begrijp ik dat ook best wel)
Maar wel vaag joh dat ze dit deed. Nou ja gelukkig maar dat ze de flessen nu gewoon weer op drinkt en dan over een tijd maar weer proberen.

@babyxxx volgens mij kan dat echt van alles betekenen. Ravi stopt ook met regelmaat zijn hele hand in zijn mond om op te kauwen/sabbelen. Dat heeft hij nu veranderd naar twee vingers waar hij op sabbelt. Kan dus zuigbehoefte zijn en misschien ook tandjes...weet het niet zo goed...

Liefs

Terug
Bovenaan