Met tranen in mijn ogen schrijf ik dit berichtje. Vandaag waren we bij een echoburo in de hoop dat ons kleintje beter te zien zou zijn dan vorige week. Volgens mijn eigen berekeningen ben ik vandaag 9 weken + 2 dagen zwanger. Het vruchtzakje gaf dit ook aan, maar het kindje zelf niet. Ons kleintje heeft de lengte van een kindje van 5 weken. Het is dus bijna zeker dat ons kleintje al een paar weken geleden overleden is. Of ik ben 4 weken minder ver zwanger, maar dat lijkt mij onmogelijk. Wij zijn 9 maanden bezig geweest met zwanger worden en daarvan heb ik 3 maanden getemperatuurd. Ik weet dus vrij precies wanneer de bevruchting was en deze lengte wijst het vruchtzakje dus ook aan.
We hebben geprobeerd of we in het ziekenhuis terecht konden vandaag voor een inwendige echo zodat we 100% duidelijkheid kunnen krijgen. Helaas, dit lukt niet want het heeft geen spoed ! We moeten dus wachten tot maandag en dan via onze eigen huisarts een verwijziging krijgen. Maandag wil ik daar terecht kunnen. Dan zou ik ook gelijk gecuretteerd kunnen worden, want ik vind dit een heel eng idee.
Het is nog niet helemaal zeker, maar we gaan ervan uit dat het fout gegaan is. We zijn heel erg verdrietig en even niet van deze wereld. Dit kleintje was zo ontzettend gewenst.
Zijn er meer mensen die dit meegemaakt hebben ?
Liefs,
Luna
We hebben geprobeerd of we in het ziekenhuis terecht konden vandaag voor een inwendige echo zodat we 100% duidelijkheid kunnen krijgen. Helaas, dit lukt niet want het heeft geen spoed ! We moeten dus wachten tot maandag en dan via onze eigen huisarts een verwijziging krijgen. Maandag wil ik daar terecht kunnen. Dan zou ik ook gelijk gecuretteerd kunnen worden, want ik vind dit een heel eng idee.
Het is nog niet helemaal zeker, maar we gaan ervan uit dat het fout gegaan is. We zijn heel erg verdrietig en even niet van deze wereld. Dit kleintje was zo ontzettend gewenst.
Zijn er meer mensen die dit meegemaakt hebben ?
Liefs,
Luna