A
Anoniem
Guest
<p>Hoi allemaal,</p><p>Afgelopen maart ben ik gestopt met de pil, ik ben toen na 39 dagen in april ongesteld geworden en sindsdien niet meer. </p><p>Nu is het zo dat ik geen idee heb wat mijn cyclus is. Naast dat ik dus niet ongesteld wordt heb ik ook geen andere symptomen waar ik iets aan zou kunnen merken. </p><p>Om toch ergens achter te komen ben ik uiteraard op internet wat gaan zoeken wat je zoal kun proberen. Ik ben afgelopen weekend begonnen met temperaturen, iedere ochtend voordat ik opsta. Hier nog maar net mee begonnen dus daar kan je nog niks over zeggen. Maar ik heb ook het een en ander gelezen over ovulatietesten, maar heeft het zin om hier iets mee te doen als je geen idee hebt wat je cyclus is?</p><p>Ik heb geprobeerd te bellen met clearblue om advies te vragen maar die waren gesloten(?). En ook mijn huisarts is met vakantie. Vandaar hier een berichtje om eens tips aan jullie te vragen. Hebben ovulatietesten zin? Zijn er nog andere tips of trucs om achter mijn cyclus te komen? Of moet ik gewoon nog even geduld hebben en wachten tot ik weer ongesteld wordt? Ik heb gelezen dat dit weleens tussen de 6-12 maanden kan duren.</p><p>Ik hoop dat jullie me wat kunnen adviseren, alvast bedankt!</p><p>Groet, Inge</p>