Gestopt met pil en afvallen

<p>Ik kon de juiste categorie niet vinden dus dan maar even zo.</p><p>Ik ben sinds ongeveer 4 maanden gestopt met de pil. Niet om zwanger te worden maar om toch te stoppen met al die slechte hormonen in de pil.</p><p>Toen ik jaren geleden begon met de pil ben ik een paar kg aangekomen.</p><p>Nu ben ik dus al een paar kg afgevallen. Ik maak me hier toch best wat zorgen om omdat ik sinds mijn bevallingen al ondergewicht heb. </p><p>Ik dacht dat ik, omdat ik al weinig weeg, niet af zou vallen. Ik probeer nu heel erg goed te eten om zo weer wat aan te komen.</p><p>Zijn er meer mensen die zijn afgevallen na stoppen met de pil? (terwijl je al vrij licht bent)?</p>

Vorig jaar zomer ben ik ook een aantal kilo afgevallen nadat ik gestopt was met de pil, maar in mijn geval was dat wenselijk. Ik was bezig met afvallen maar tijdens m'n vakantieperiode was ik er niet zo mee bezig omdat ik lekker wilde genieten, maar ik bleef afvallen. Ik heb eigenlijk nooit de link gelegd met de pil, maar best kans dat die heeft meegespeeld!
Ik kan je verder niet echt helpen; ik was een paar maanden later zwanger en tijdens m'n zwangerschap dik 20 kilo aangekomen, en daar moet nog steeds een boel weer vanaf ?
Misschien kun je contact opnemen met de huisarts of een diëtist?

Terug
Bovenaan