Gestopt met pil na 3mnden

<p>Hallo mamaas, ik ben nieuw hier.</p><p> </p><p>een vraagje hier, ik wil graag zwanger worden en dit is mijn situatie.</p><p>28 september tot 18 ocotber heb ik mijn normale 3weken pil slikken gehad toen heb ik de stopweek gehad en ongesteld geweest op 23,24&25 october. </p><p> </p><p>Mijn volgende “periode/bloeding tijdens de stopweek”  moest dus vorige week zijn.</p><p>maar ik ben gestopt met de pil op 5 november. ( voordat de pilstrip af was)  drie dagen daarna heb ik ( wat ik denk dat ontregelingsbloeding was) gehad. Nu weet ik niet precies wanneer ik mijn menstruatie kan verwachten.</p><p>Normaal gezien zou het tussen 16&22 nov moeten vallen maar daarna teste ik negatief.</p><p>Wie kan mij helpen !</p>
 
Hee! Omdat je de pil hebt geslikt is je lichaam nog wat ontregeld. Het kan dan best lang duren voordat je weer ongesteld wordt (soms zelfs 2 of 3 maanden). Je kan er zelfs nog allerlei zwangerschapssymptomen door hebben, maar hoeft dan niet zwanger te zijn.... ik zou zeggen: elke week dat je niet ongesteld bent geworden even zwangerschapstestje. En als het dan toch echt te lang duurt even langs de ha;)
 
Haiii,
 
dankjewel voor je reactie! 
Omdat ik dus maar die maanden de pil geslikt heb hoop ik echt dat ik snel zwanger kan worden en anders idd even langs de ha.
ik voel me de laatste twee weken behoorlijk uitgeput terwijl ik daar nooit last van had! En een collega maakte de opmerking van “ je bent toch niet zwanger?..” haha vandaar even het een en ander opgezocht en toen kwam ik telkens op oudersvannu uit dus even een accountje gemaakt.
 
hoop snel met positief nieuws te mogen komen! 
 
Terug
Bovenaan