Gestopt met pil niet2e maand nog niet ongesteld

<p>hallo (aanstaande) mama’s!</p><p> </p><p>ik heb een vraagje. Ik ben nu 2 maanden gestopt met de pil. De eerste maand ben ik netjes op tijd ongesteld geworden. De tweede maand, dus nu niet meer? </p><p>ik heb een test gedaan en het was negatief. Ik ben nu vier dagen overtijd.</p><p>ik heb veel krampjes in mijn onderbuik, hoofdpijn, heel af en toe maagzuur en veel doorzichtige/ witte afscheiding. </p><p> </p><p>Komt dit iemand bekend voor? Is het normaal omdat ik ben gestopt met de pil of is er toch nog een kans dat ik toch wel zwanger kan zijn ?</p><p> </p><p>liefs,</p><p>lisa</p>
 
Hee,
dit was bij mij ook, ik werd pas na 1,5 maand ongeveer ongesteld. Jou eerste ongesteldheid was nog een 'kunstmatige' door de hormonen in je anti conceptie nu moet je lichaam voor een natuurlijke cyclus gaan zorgen. Dit kan dus wel even duren! 
 
Succes
 
Hey Lisa, 
je lichaam moet weer helemaal opnieuw wennen aan geen hormonen meer hebben. Hierdoor is je cyclus niet meer zoals die was. Dus rustig afwachten tot je menstruatie begint. 
Ik ben zelf vorig jaar eind augustus gestopt en ik mijn 2de cyclus was 37 dagen. Daarna zat ik netjes tussen de 28 en 31 dagen maar mijn laatste cylcus is 44 dagen. 
Niet teveel mee bezig zijn is mijn tip.
 
 
Denk toch echt ontpillen.. bij mij heeft het erg lang geduurd voordat alles weer normaal was. Sommige dames worden pas na een halfjaar weer ongesteld .. ik heb ook vaak een test gedaan maar bij mij was het echt het ontpillen. Ene lichaam doet er langer over als de ander. 
Xxx
 
Denk toch echt ontpillen.. bij mij heeft het erg lang geduurd voordat alles weer normaal was. Sommige dames worden pas na een halfjaar weer ongesteld .. ik heb ook vaak een test gedaan maar bij mij was het echt het ontpillen. Ene lichaam doet er langer over als de ander. 
Xxx
 
ooh ja dat klinkt logisch!
haha ik ben wel teleurgesteld.
ik zit al heel erg veel te stressen ondanks ik nu net 2 maanden bezig ben.
om de 5 minuten moet ik aan zwangerschap/baby denken.
ik ben echt bang dat het niet gaat lukken namelijk.
het is een hele rare angst zonder reden.
pffff...
 
 
Terug
Bovenaan