Gestopt met pil, nog niet ongesteld

<p>hoi, </p><p>ik ben afgelopen februari gestopt met de pil en heb toen gewoon een ontdekkingsbloeding gehad. Ik ben nu ruim 5 welen verder en ben nog steeds niet ongesteld geworden.</p><p>Afgelopen dinsdag voor de zekerheid een test gedaan maar deze was negatief (zoals verwacht). </p><p>Ik wordt hier heel erg onzeker van. (Werkt mijn lichaam nog wel na 13 jaar de pil?) </p><p>zijn er meer dames die dit ook hadden?</p>
 
Ja, hier ook. Totaaal niet regelmatig. Ene keer 8 weken, andere keer 5. Tot na een half jaar er ineens regelmaat in kwam, cyclus van 28 dagen. En nu een zoontje van alweer 6 maanden en weer geen regelmaat. Maar ik vertrouw er op dat dat vanzelf weer goed komt. 
 
Ik heb het zelfde probleem.. Begin december gestop met de pil, ontrekkingsbloeding gehad en daarna pas 2 maart voor het eerst ongesteld geworden. Deze duurde netjes 4 dagen. 
Helaas ben ik nu nogsteeds aan het wachten op mijn ongesteldheid, of ik ben zwanger? Dat zullen we volgende week weten. 
Maar het kan tot een jaar duren (sommige zelfs langer) voordat je cyclus weer normaal loopt. Dus geduld is een schone zaak helaas. 
 
Ik maak mezelf helemaal gek, want ik ben me er wel van bewust dat het even kan duren voordat het weer normaal is. En we hebben ook helemaal geen haast, maar als je eenmaal gestopt bent kan je het toch niet helemaal loslaten ofzo.. 
heb wel echt ineens veel pukkels en vette huid en elke keer krampen.. maar dat is al 3 weken zo.
 
Hey!
 
ik ben 2 maanden geleden gestopt met de pil.
vorig maand netjes op tijd ongesteld geworden. 
Deze maand ben ik 2 dagen overtijd. 
Heb pijn en krampen in mijn onderbuik. Ook veel afscheiding(doorzichtig/wit) pijn is net iets anders dan ongesteldheid. 
Ik heb vanochtend getest maar het was negatief helaas. 
 
Heel raar. Ik wacht nu ook op mijn menstruatie of een positief test ?
 
Hhm Lisssa, misschien nog een keer testen over een paar dagen?
Hoe deed jij dat halfwaythere? Deed jij om de zoveel tijd een test? 
 
Terug
Bovenaan