Gestopt met pil wanneer kan ik mijn menstruatie verwachten ben het vergeten hoe cyclus is

Hallo

Ik heb vrijdag 24 oktober mijn laatste pil genomen want we willen graag kinderen.
Nu is mijn vraag hoe de cyclus ook al weer is wanneer wordt ik weer ongesteld volgens de cyclus, ik ben het helemaal vergeten.
STOM STOM...Misschien kan iemand mij helpen.

Groetjes nicole

Ik ben ooit gestopt na de stopweek (gewoon niet aan nieuwe strip begonnen dus) en kreeg in stopweek de normale bloeding. En toen 4 weken later werd ik weer ongesteld, mijn eigen cyclus was voor pilgebruik ook rond de 28-30 dagen. Daarna werd ik niet meer ongesteld, want ik was meteen zwanger...

Maar cyclus is heel erg individueel bepaald, ook zonder pilgebruik. Dus als je niet meer weet hoe het was, tja, dan is het denk ik afwachten? Gemiddeld hebben vrouwen een cyclus van 28 dagen, maar wie zegt dat jij gemiddeld bent?

Bovendien hebben sommige vrouwen last van ontpillen, waarbij het weken tot maanden kan duren voor hun eigen cyclus weer op gang komt en enige regelmaat krijgt. Dat is dus ook afwachten...

Als je 5 weken na je laatste bloedverlies nog niet ongi bent, zou je voor zekerheid een testje kunnen doen.

Veel succes!

Groetjes, Karin

hoihoi

normaal gesproken begint je cyclus op de eerste dag van je menstruatie.
14 dagen daarna zou je je eisprong ongeveer moeten hebben.
Bij mij werkte het helaas niet zo want mijn cyclus was zo onregelmatig dat ik geen idee meer had of ik nou ongesteld moest worden of dat de eisprong nog moest komen...
remedie?? elke dag je man mee naar boven slepen ;) 1,5 maand was bingo!

succes!

Terug
Bovenaan