Gestopt met pil. Wanneer weer regelmatig ongesteld?

A

Anoniem

Guest
Hallo,
Ik ben ruim vier weken geleden gestopt met de pil. Het was een minipil omdat mijn eerste in april met een keizersnee was geboren. Ik mocht van de gyn tenminste een half jaar niet zwanger worden en omdat ik borstvoeding gaf was dit voor mij de makkelijkste oplossing.

Nu ben ik dus gestopt omdat ik binnenkort weer zwanger hoop te worden. Hoelang duurt het normaal voordat je weer regelmatig menstrueert na het stoppen met de (mini)pil? Wat zijn jullie ervaringen?

Mirjam

hoi hoi , bij mij was het de eerste keer ongesteld na het stoppen van de pil , was ik onregelmatig maar de 2 de ronde niet ben nu in de   3de bezig en dat weet ik niet of die onregelmatig is want ben nu 1 week en 4 dage overtijd dus , maar meestal is dat verschilt perpersoon de een is al regelmatig t al na de eerste oni na het stoppen en de andere na de 6 de verschilt echt perpesoon dus, ik weet dat je hier niet veel aan hebt , maar misschien ook wel , ik hoop voor je dat er meer regageren greetz suzette

Hoi
na het stoppen van de pil was ik het vrij regelmatig. Zo om de 28 a 30 dagen, maar al gauw liep het op tot 36 dagen en met een uitspatter van 59 dagen   laatste keer zat ik weer op 25 dagen. Nu hoop ik weer binnen een week ongesteld te worden!
Ik hoop dat jou cyclus wat regelmatiger word

succes ermee!!!
groetjes sanneke

Terug
Bovenaan