gestopt met pil

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal, ik ben 10 juli gestopt met de pil.
13 juli netjes de laatste ontrekkingsbloeding.
Tot 17 juli.
Daarna 8 augustus een hevige menstruatie gehad 2 dagen ervoor ook al veel steken enzo.
11 augustus was het over, maar nu had ik vandaag mijn menstruatie alweer hebben maar tot op heden nog geen krampje of pijn gehad en ook nog niet ongesteld. Wel erg veel wit cervixslijm geurloos sorry voor de details.

Maar wanneer zou ik kunnen gaan testen? Kan ik dit morgenochtend al doen?

Groetjes

Als je verwacht had vandaag je menstruatie kun je al een test doen. Hoop voor je dat ie positief is.

Hoop het ook, zou wel snel zijn na het stoppen met de pil, maar vorige cyclus was maar 26 dagen en die ervoor ook maar kan altijd nog natuurlijk. Maar normaal ga ik kapot van de buikpijn en rugpijn en nu 0

Hetzelfde verhaal... 27 juni gestopt met de pil. Bloeding gehad meteen daarna. Netjes 4 weken daarna mijn eerste 'echte' ongesteldheid. Echt hevig....
Nu alweer een cylcus van 39 dagen en nergens last van. Wel wat kramp gehad vorige week, maar niet ongesteld geworden. Tot op heden wacht ik dus nog op de tweede echte keer ongesteld worden. Heb ook een test gedaan (7 dagen NOD) maar deze was negatief.
Lees allerlei verhalen op het internet dat het tot wel 6 maanden kan duren voordat je lichaam haar eigen hormoonhuishouding op orde heeft. Vind het heel erg vervelend dat het zo lang duurt..... maar de enigste optie is geduld

En je zou inderdaad al op je NOD dag kunnen testen. Heb je al getest? 

Hee @ikook

Ik ben eind augustus gestopt met de pil, en heb net als jou ook sinds een aantal dagen last van rugpijn, last van mijn heup. Maar ook een soort bandenpijn. Sinds gisteren zijn ook mijn tepels gevoelig. Het lijkt me heel gek om al zo snel zwanger te kunnen zijn. Is dit uberhaupt wel mogelijk hihi? Ik heb een sterk vermoeden dat het nog geen zwangerschap kan zijn en mijn lichaam me voor de gek houd want dat gebeurt heel vaak schijnbaar.. Ik vind het wel bizar dat je na het stoppen van de pil zoveel klachten kunt krijgen hoor hihi!
Liefs!

Hoi Hoi,

Mijn vriend en ik gaan voor ons eerste kindje. Ik ben in mei gestopt met de pil en sinds dien bezig met het krijgen van een regelmatige cyclus, maar dit blijft een beetje schommelen.

Wat mij in iedergeval veel rust geeft is dat ik iedere maand een ovulatietest doe zodat ik me geen zorgen hoef te maken of ik op het moment van de eisprong daadwerkelijk gemeenschap heb.

Ook ik vind het lang duren. Als ik iets graag wil dan kan het me niet snel genoeg duren. Als het goed is ben ik vandaag aan het ovuleren en hoop ik ook deze keer weer dat het wél raak is.

Mijn lichaam heeft me ook een paar keer voor de gek gehouden, dus probeer er niet te veel mee bezig te zijn...want dat zal alleen maar tegen werken ;)

Hopelijk kunnen we allemaal snel zeggen dat we een kleintje in ons buik hebben.

Liefs M

Ik ben 2 weken geleden gestop na me de laatste pil. Heb helemaal geen onttrekkingbloeding of wat dan ook gehad en normaal gesproken altijd. Nu 2 weken veder nog geen bloeding. Ik snap er niks van. ?

Terug
Bovenaan