Gestopt met pil

Dag dames!
Ik ben nieuw hier, maar ben dan ook nog maar sinds een maand met de pil gestopt. Ik heb heel lang de pil gebruikt, Diane 35, dus ik denk dat het nog wel een tijdje zal duren voor ik zwanger zal zijn, maar als ik jullie allemaal zo lees, heb ik er zo'n zin in! Kan niet wachten tot ik ook kan mailen dat ik een positieve test heb! Veel succes voor alle klussende dames en voor de zwangeren onder ons: geniet er van (tussen de misselijkheid en de moeheid door!)
Liefs,

Julia

Hoi Julia,

Spannend he? Stoppen met de pil, dan ga je er echt voor.
Je moet rekening houden met een maand voor elk jaar dat je de pil hebt geslikt. Dit kan teleurstelling helpen voorkomen. Maar ik wil toch even zeggen dat het niet alles zegt:
Ik heb 8 jaar Microgynon 50 geslikt en ben zo gelukkig in drie maanden zwanger te zijn! (Helaas zijn er ook een heleboel meiden die er een stuk langer over doen...)

Ik wens je veel succes en hoop dat het bij jou ook (snel) wil lukken.
lfs Debbie

Hoi Julia,

Ik heb ook de Diane35 geslikt, zo'n 13 jaar (ik ben 27). Ik heb de eerste tijd heel erg last gehad van ontwenningsverschijnselen, nu gaat het gelukkig beter, al heb ik nog steeds een beetje een ongi-gevoel in mijn buik (terwijl ik net ongesteld geweest ben). Mijn cyclus kwam gelukkig wel snel op gang: eerst na 12 dagen, toen na 21 en nu precies 28 dagen! Ik hoop voor jullie dat het snel raak is!

Liefs Kiki

Terug
Bovenaan