gestopt met pil

hallo allemaal, ik ben 27 en net 1 maand gestopt met de pil(hoera).
Ik heb alleen erg last van gevoelige borsten en last van hoofdpijn. Zijn er onder jullie ook die hier last van heben gehad na het stoppen met de pil, en zo ja hoe lang duurt dat ongeveer?
Ik moet straks voor het eerst ëcht zelf"ongesteld worden en ik ben ook heel benieuwd hoe dat er aan toe zal gaan. duurt het langer of korter?
verandert er in het begin veel in je cyclus? Eigenlijk was de pil wel erg makkelijk, om alles onder controle te hebben. En nu maar weer aan de foliumzuur. Eigenlijk ook niet eerlijk bedenk ik mij net! wij vrouwen moeten ook ALTIJD slikken. is het niet om niet zwanger te worden , dan is het wel om de zwangerschap een handje te helpen en in de goede richting.
Nou allemaal succes en ik spreek jullie.
-x-
 
hallo chris, ik ben 28 en sinds februari gestop nadat ik ca. 12 jaar de pil geslikt heb, in eerste instantie heb ik ook last van mijn borsten en overigens helemaal wel wat uitgedeid, na een maandje of 2 verdwijnt het vanzelf weer, ik dacht in het begin dat ik al zwanger was omdat mijn borsten zo gevoelig waren, ook gebruik ik vanaf februari foliumzuur, maar was vanaf het begin netjes om de 3 weken ongesteld, behalve vorige maand, een week overtijd, het zal toch niet, helaas, nadat ik 2 testen verknoeid had werdt ik toch ongesteld, wel heb ik sinds kort een opgeblazen buik vooral 's avonds? ik wens jullie veel succes en hoopt dat het snel lukt.
groetjes Net*****
 
hoi chris ik ben 27 jaar en nu 5 maanden gestopt met de pil.ik had geen gevoelige borsten,maar me ongi is erg pijnlijk elke maand ,en me cyclus is eigelijk van af dag 1 goed geweest,altijd optijd maar uit ervaring spreek ik dat je lichaam je flink in de maling kan nemen.veel sucses
 
Hoi Chris, van mij hetzelfde verhaal. Ik ben 30 en na 15 jaar gestopt met de pil. En ook allemaal dezelfde klachten. En ben nu twee keer "echt" ongesteld geweest. Vreselijk, de tampons waren niet aan te slepen. En de eerste keer duurde m'n cyclus 24 dagen, de tweede keer 27. Kortom, je lijf moet echt wennen.
 
Hoi Chris,

Ik ben 24 en sinds maart gestopt (na 8 jaar de pil te hebben geslikt) met de pil. In het begin had ik een opgeblazen gevoel in mijn buik, hoofdpijn, misselijk en duizelig en zere borsten, een aantal symtpomen die ook bij een zwangerschap horen, maar dat kwam door het afkikken van de pil. Mijn eerste ongesteldheid kwam na 8 weken. Deze was behoorlijk lang (iets meer dan een week). Nu ben ik aan het wachten op de tweede ongesteldheid (ben nu 5 dagen over tijd).

Succes ermee!
 
Ik ben 27 en sinds januari gestopt met de pil na 13 jaar. Ik wist werkelijk niet wat me overkwam bij mijn eerste eisprong. Dacht dat ik een blindedarmontsteking had ofzo. Ja, als je eierstokken 13 jaar vakantie hebben kunnen houden is het voor hun ook effe schrikken denk ik. Heb een dag of 5 flink last gehad, maar de keren daarop viel het gelukkig allemaal wel mee. Wel handig als je je eisprong voelt trouwens.

Mijn cyclus is (nog) niet echt regelmatig. van 28 naar 30 naar 34 naar nu 37 dagen... Ga deze week maar testen want ik heb zo'n vermoeden..
 
Ik ben na 15 jaar ook gestopt met de pil, maar heb gelukkig weining "ontwennings"klachten gehad. Wel een beetje last van een opgeblazen gevoel, en wat meer pukkeltjes tijdens de ongi, maar verder heb ik weinig klachten. Toen ik nog de pil slikte had ik veel vaker hoofdpijn en buikpijn tijdens mijn ongi dan nu. En mijn cyclus was ook meteen redelijk regelmatig.
Veel succes!
 
ik ben gestopt in jan met de pil na 10 jaar slikken had ook gevoelige borsten en misselijk heid veel puisten en zelfs alvocht uit de tepels en kreeg een cicles van 40 dagen
veel succes /
 
Terug
Bovenaan