<p style="text-align: left;">hoi, </p><p>ik ben gestopt in februari met de pil. Niet om (voorlopig ) zwanger te worden maar omdat ik het troep vond. we doen t nu met condoom. toen ik stopte met de pil, was ik daarna netjes gewoon ongesteld (met regelmaat zoals altijd) zelfs met weinig tot geen pijn en daarna volgde nog 2 normale cyclussen. Nu is er verandering, ik ben nu nog steeds niet ongesteld, terwijl ik t nu toch echt moet zijn. ben altijd regelmatig geweest ook zonder pil. Nu heb ik al wel 2 weken last van zeurende pijn in onderbuik wat toeneemt met kleine steekjes. t straalt uit naar mijn liezen en bovenbeen en soms onder in de rug pijn. continue, nog niet eerder zo ervaren. zwangerschapstest is negatief en t kan eigenlijk ook niet omdat we veilig hebben gevrijd. urine was goed en dokter zegt dat ik nog moet afwachten op menstruatie of dat ik zwanger moest zijn, maar dit kan toch niet?? ik maak me wel zorgen om die pijn? wie herkent dit? zou t nu zijn dat mijn lichaam t nu helemaal zelf moet doen? dat het niet op gang komt en dat de vorige 3 cyclussen normaal waren nomdat de pil nog niet uitgewerkt was? ik lees online wel veel over vrouwen waar de menstruatie helemaal was uitgebleven na stoppen met pil, maar niet pas na 3 mnden? </p><p>groetjes erika</p>