gestopt met prikpil niet ongesteld

<p style="text-align: right;">Hoi allemaal   Het is nu tien maanden na de laatste prik. En heb nog steeds geen menstruatie gehad. Volgens de gynaecoloog is mijn hormoon goed maar nu ik geen menstruatie krijg voelt het niet fijn wie hebben hier ervaring mee moet nu twee maanden afwachten en dan verder kijken. Groetjes  </p>

Haihai, ik zat ook aan de prikpil, denk wel 5 jaar ongeveer. Toen ik ging stoppen werd ik 1 keer ongesteld en daarna een jaar niet meer. Uiteindelijk na een jaar werd ik toch weer regelmatig ongesteld, en binnen 3 maand was ik zwanger.
Snap heel goed je frustratie, maar geef je lichaam de tijd om te herstellen. Hoe beter je lichaam herstelt is, hoe meer kans op een goede zwangerschap. 
Succes!

Zelf geen ervaring met de prikpil. Maar het is daar wel bekend van dat het echt onwijs lang kan duren voor het uit de systeem komt, een jaar is totaal niet ongewoon (helaas). Prikpil wordt daarom ook afgeraden als er nog een kinderwens is, maar daar heb je nu ook niks meer aan :(
succes met afwachten..

Poeh, 10 maanden is lang ja! Vreselijk dat afwachten hè. 
Ik ben na 4 maanden toen weer ongesteld geworden maar het heeft in totaal bijna 2,5 jaar geduurt voor ik zwanger werd (lag overigens niet -helemaal- aan de prikpil). 
Wat ik toen wel eens las (maar uiteindelijk zelf niet heb geprobeerd omdat ik dus wel een regelmatige cyclus had een jaar na het stoppen) is dat sommige vrouwen een lichte 'gewone' pil namen een maand om het lijf even aan het werk te zetten. Misschien zou je dit met je gyn kunnen bespreken? Geen idee of het een gangbare manier is verder, ik weet alleen dat ik het gelezen heb en blijkbaar ben ik het niet vergeten ;) 

Goeiemorgen ik heb nu drie dagen hele gevoelige tepels vooral als ik me bh uit doe. Ook pijntrekken in de zijkanten van de baarmoeder naar de kies lijkt wel. Als ik plas is me baarmoeder ook gevoelig. Maar ondanks dat ik twee kinderen heb en nog geen menstruatie heb gehad voel ik me raar wat zal dit zijn 

Terug
Bovenaan