Gestopt met Provera kuur maar nog niet ongi

Hey meiden ik heb een vraagje weet een van jullie misschien hoelang het kan duren voordat je ongi wordt als je gestopt bent met de Provera kuur van 7 dagen?
Liefs Marielle

Ik heb ook provera geslikt. Ik kreeg het om mijn ongi uit te stellen voor een operatie. (Helaas heeft het bij mij niet aangeslagen, werd gewoon ongi op de juiste dag en moest de operatieworden uitgesteld.)

Van de bijsluiter weet ik nog dat het tot 10 dagen kan duren voor je weer menstrueert. Na 10 dagen had ik de gyn mogen bellen.

Succes!

Hey Daycey, bedankt voor je reactie ik hoop dat m'n menstruatie eerder komt, want ik heb voor a.s. Maandag een uitgangsecho bij het ziekenhuis ingepland staan.
Maar goed we wachten het rustig af en anders moet ik maandag eventjes het ziekenhuis bellen en dan hoor ik het wel weer verder.
Fijn weekend nog verders,
Liefs Marielle

Oh, dan hoop ik dat je ongi eerder komt dan over 10 dagen! Spannend!
Weet niet of je het al eerder had gepost ( ben even wat minder actief), maarbga je voor IUI of IVF deze ronde?

Succes iig!

Liefs Daisy

Hoi daycey, wij gaan voor ICSI deze ronde.
En het is inderdaad spannend, ik hoop dat het
eerder komt;) dan kunnen we gelijk verder met de behandeling en anders weet ik niet wat ze maandag
gaan zeggen.
We wachten het af en dan zien we wel weer verder.
Liefs Marielle

Yes ik ben vandaag ongi geworden.
Ik ben nog nooit zo blij geweest met m'n ongi als vandaag hahaha.
Gelukkig kan ik morgen dus gewoon naar het ziekenhuis een uitgangsecho laten maken.
Voor alle andere meiden hier heel veel succes.
Liefs Marielle

ICSI, spannend, hoor! Mijn collega heeft er 2 mooie kindjes aan over gehouden!

Fijn dat je nu ongi bent geworden! (Klinkt best raar op dit forum, haha!)
Heel veel succes maandag! Laat je wel weten hoe het is gegaan??

Liefs Daisy

Terug
Bovenaan