gestopt met roken!!!!

A

Anoniem

Guest
hoi lieve meiden,

Sinds vorige week zondag  ben ik gestopt met roken samen met mijn vriend.
Nou hadden we donderdag een feest en is mijn vriend weer gaan roken. Wat ik echt heel erg jammer vind.
We zijn nu al in ronde 7 en aangezien roken de vruchtbaarheid kan verminderen wil ik graag weten of het nu we niet roken misschien wel een keer raak is.
Maar hoe krijg ik hem zover???

groetjes Inge

Wat goed dat je gestopt bent zeg! en volhouden hoor. Dat is echt heel belangrijk.

Mijn tip:koop een goed boek, ik heb zelf Vruchtbaarheid en zwanger worden van Zita west en ik vind dat over het algemeen een goed boek, daar staat niet alleen in dat de vrouw gezond moet leven maar ook dat dat voor de man  heel belangrijk is. Laat het hem lezen maar push niet dat heeft vaak averechts effect.

En als het wat langer duurt heb je het er gewoon steeds (heel kort) over. Laat hem dingen lezen die je vindt en uiteindelijk gaat het bij hem dan vast ook dagen.(hij wil uiteindelijk net zo graag als jij een gezond kind nietwaar?) Mijn man drinkt nu minder bier en zeker als de juiste dagen eraan komen. Vind ik geweldig van hem, hij neemt het dus ook serieus.

Sterkte,

groetjes Belle

hoi,

Ik ben nu alweer 6 weken gestopt met roken. En nog steeds niet zwanger
Schiet niet echt op helaas.

Volgende week heeft mijn vriend een sperma onderzoek. Hoop zo dat alles in orde is.

Als je rookt kun je 30% minder vruchtbaar zijn en ook het kwaliteit van het zaad van je vriend is minder als  hij rookt.

Ik rookte ook en ben gestopt sinds ik zwanger wil worden, nu al 11 maanden.

Kijk anders via www.google.nl rn dan roken en vruchtbaarheid intypen. Schrik!!!!

Veel Liefs
Nataly

Terug
Bovenaan