Gestopt met roken.....

A

Anoniem

Guest
Ik heb jullie nog geeneens verteld van mijn nieuwste uitdaging.. . . . Terwijl ik toch echt al een week gestopt ben met roken. Ik ben zo trots op mezelf... En hoop dat ik het ook gewoon lekker ga volhouden. Gelukkig rookte ik al nooit binnen, en ook niet als mijn man en kinderen thuis,waren  manlief had er een bloedhekel aan, en om nou de kinderen alleen binnen te laten en zelf buiten te gaan roken, zag ik ook niet zo zitten.

Alleen op mijn werk is het nu lastig. Gelukkig zit ik vannacht met een ploeg waarin er nog maar eentje rookt, maar as weekeind ben ik weer de enige niet roker...Dan zal het wel moeilijk worden. Maar goed, vooralsnog gaat het van een leien dakje.

GOED ZO !!!!!!!!!!

ga zo door meid, je kunt het

ik zelf ben nu ruim 2 jaar gestopt , heeeeeerlijk
mis het soms wel hoor maar het scheelt echt ook kwa geld hahaha
ik rookte 8 pakjes van 25 sigaretten in de week dus dan weet je het wel.

als je het echt wilt dan kun je het daar ben ik van overtuigt
heel veel succes en HOU VOLLLL.

groetjes liefs moekje

Hoi,

Ik ga voor je duimen dat je het vol zult houden!!!!!!!

Groetjes, Karin

Wat ontzettend knap! Ik weet hoe moeilijk het is, maar het is te doen, ik rook nu al 2,5 jaar niet meer.

groetjes Maris

knap hoor!!!
ennu volhouden,het word alleen maar makkelijker.
ben zelf 5 jaar terug gestopt,rookte als een schoorsteen,zag je mij dan zag je ook een sigaret.hahaha.
ben in 1x gestopt en nooit weer gerookt.had ik nooit gedacht dat ik het zo maar kon.

succes!!!!

gr petra

Wat een lieve reacties allemaal. Dank jullie wel!! Dat doet me goed!!

Ik zag gisteren zo op tegen die nachtdienst. Ik had namelijk een week vrij en ben toen gestopt. Thuis heb ik geen moeite met niet roken, omdat je dan gewoon lekker van alles om handen hebt, en er verder niemand rookt. Maar op werk, en zeker tijdens de nachtdienst, word er wat afgepaft. Uit pure verveling. Maar nu heb ik me lam gezopen aan de kamillethee. En ik voelde me vanmorgen een stuk beter als na zon nacht waarin je een pakkie peuken wegstoomt!

Knap zeg, jullie zijn allemaal al best lang gestopt! Nog tips voor mij?

Hoi meid

Echt super knap van je. Ik ben gestopt toen ik ongeveer 3 maanden zwanger was. Mijn man is toen ook meteen gestopt. Nu moet ik wel eerlijk zeggen dat ik sinds 3 weken op zaterdag weer rook. Echt heel erg slecht maar wij zitten op zaterdag altijd met een paar vriendinnen in de tuin te kletsen en te drinken en iedereen rookt dus. Ik ben dus op zaterdagavond weer mee gaan doen. Echt heel slecht van me. Maar nu heb ik nieuwe medicijnen en mag ik geen alcohol :( Ik heb nu dus nog een paar sigaretten voor zaterdag en als die op zijn dan ga ik ook weer stoppen.
Jij ontzettend veel succes ermee! Het is gewoon heel erg moeilijk, maar wel te doen

groetjes Linda

Ik heb geen tips voor je, ik rook niet, maar wou wel ffe zeggen dat ik het super knap van je vindt!

lfs miranda

Terug
Bovenaan