Gestopt met roken..

A

Anoniem

Guest
Vandaag mijn stopdag..
Afgelopen dagen weer veel gelezen over hoe stom ik toch wel niet bezig ben, de effecten op vruchtbaarheid, de risico's voor een ongeboren kindje, voor mezelf.
Ondertussen bewust elke sigaret gerookt.. ervaren bij elke hijs hoe smerig het is etc etc. Ik ben er klaar mee.

Ik rookte vele malen minder toen we besloten hadden met de pil te stoppen maar toch nog te veel. Elke sigaret vind ik voor mezelf te veel. Zeker op dit moment in mijn / ons leven.

Ook hier moest ik het even kwijt. Ik las dat ik niet de enige ben die zwanger wil worden en rookt of rookte. Misschien kunnen we elkaar steunen?!

Liefs Lisette

Ik vind dit echt super van je! Er zouden meer vrouwen bij moeten nadenken voordat ze zwanger worden.

Veel succes!

super goed van je!!ben nu al bijna 4 week gestopt!en er niet meer naar omgekeken eigenlijk!
het is het zeker waard!
liefs

Hee Starbucks,

Wat goed van je dat je gestopt bent met roken!!
Dit zouden idd meer vrouwen moeten doen!

Xxx

zet hem op meid, je kan het.
ik wil je voorbeeld snel opvolgen, ik krijg alleen het knopje daarvoor niett omgedraaid.
maar denk niet dat het nog lang duurt.

liefs

zeker goed dat je dit doet
hier is er nog 1 die niet meer rookt
wij hebben hier al 2 kinderen lopen waar wij aan moeten denken
en waar ik over heb gedacht wat voor hun beter is
en ja zwanger willen we ook weer worden dus dan is het zeker beter om te stoppen
okal was ik bij de andere 2 pas gestopt toen ik wist dat ik zwanger was
dus dit keer doe ik het gewoon anders en nu ook niet meer beginnen is mijn doel want anders blijf ik een jojo na doen hihi

sterkte en ik geloof in dat je het ken
kus kus

goed bezig! ik ben nu 8.5 week gestopt, en heb er eigenlijk geen moeite mee! ben nu 13 weken zwanger, dus bij de positieve test gelijk gestopt.

Liefs,

@lovertjuh
dat is ook zeker heel goed zo heb ik het de 2 voorgaande keren ook gedaan toen met mijn meiden
hun zijn kern gezond en wij tuurlijk trots en blij
goed zo dat je gestopt ben
kuskus

Terug
Bovenaan