gestopt met werken

het besluit is genomen, ik ben vanaf vandaag gestopt met werken, waarom nu al...... mijn rug doet me heel zeer, en dit al heel lang, maar dat is niet de enige reden. ik heb zwaar fysiek werk en daar kreeg ik harde buiken van. mijn verloskundige heeft dus gezegd dat ik het rustiger aan moet doen. nu is er geen werk wat minder zwaar is dus ben ik gestopt:-(.
zijn er al meer meiden die zoveel last hebben van harde buiken en wat doen jullie daaraan???

Groetjes

Sorry geen last van harde buiken maar wel van mijn rug.
Daarom al wel aangepast werk gekregen op mijn werk. Ipv de mensen wassen en aankleden alleen nog pillen delen en huiskamer toezicht (helpen met eten/ drinken en de mensen bezighouden)

Hoi,

ik had met 15 weken al elke dag last van harde buiken, terwijl ik een kantoorbaan heb!

Zit vanaf 17 weken nu al volledig thuis ivm te hoge bloeddruk en moet zeggen nu ik volledig rust hou ik geen harde buiken meer heb!

Dus denk dat een flinke stap terug doen het beste werkt tegen harde buiken. Ik ben nu 23w4d en weet dat ze later in je zwangerschap wel weer terug kunnen komen...

Sterkte meid, rustig aan doen is niet leuk helaas..

Hallo,
Ik werk sinds 16 weken 50 %, dus 50% in de ziektewet.
Ik hoopte telkens van, na 12 weken zou het beter gaan, na 16 weken zal het beter gaan maar werd steeds vermoeider en kreeg ook harde buiken.

Maar goed dat je stopt als je voelt het niet aan te kunnen,want dit is even belangrijker!

Groetjes

ik ben niet gestopt met werken maar ook al vroeg minder gaan werken. vanaf 10 weken trok ik 8uur werken per dag niet meer en werkte ik 4-6uur per dag. ik hoopte dat het beter zou gaan en me de moeheid grotendeels over zou gaan maar helaas. ik ben nog steeds erg moe (wel iets minder dan rond de 10 weken) maar mijn rug doet vaak erg zeer en als ik te lang heb gestaan dan word ik heel duizelig door een te lage bloeddruk en val ik flauw. het gaat wel iets beter nu en probeer toch wel 6uur op een dag te werken maar red dit niet altijd. heb wel aangepast werk en mijn werkgever doet er gelukkig heel relaxt over. als ik me een dag niet goed voel stuurt hij me zo naar huis.
doe het lekker rustig aan, het is voor een goed doel.

Het is dus toch wel zwaar he allemaal!!! Ben nu ook niet meer zo aan het balen dat ik thuis zit. Doe het ook rustig aan!!!
En dat gaat goed, alleen als ik dan even naar de winkel ga ofzo heb ik meteen weer harde buiken, das wel jammer.
Maar nu is het zonnetje lekker aan het schijnen en dan denk ik het is een mooie tijd om thuis te zijn, lekker genieten dus!!!!
Wel fijn dat het allemaal kan ook met werkgevers die zo relaxt zijn en je een stapje terug gunnen!!! Jullie ook succes!!!!

Groetjes

Terug
Bovenaan