gestopt met werken

Hey meiden

Ik ben per vandaag de ziektewet in gegaan. Ik moest nog 3 weken tot mijn verlof maar red het helaas niet meer. Ik ben op en kan niet meer. Ik slaap dan ook erg slecht en heb veel pijn. Het voelt dubbel.. opgelucht maar ook als opgeven... dat vind ik nog een beetje moeilijk accepteren. Ik stond vanmorgen dan ook met tranen in mijn ogen op mn werk zo van dat was het dan.. tot volgend jaar.. ik hang nu op de bank en voel me belabbert.. ik hoop dat ik tot rust kan komen en weer iets fitter word... heel gek dat ik nu niets meer moet en alles rustig aan kan doen..

Liefs
 
Ach meis, wat naar allemaal!
Ik begrijp helemaal hoe je je voelt, en acceptatie is inderdaad zo moeilijk! maar luisteren naar je lichaam is wel heel belangrijk nu, dus toch maar doen! (hoe lastig ook)
 
ik ken dit gevoel, ik ben met 10 weken al 2uur minder gaan weken en de laatste weken werkte ik nog maar 3uurtjes, wat eigenlijk al teveel was. ik vond ook dat ik faalde, maar mijn lichaam kon het niet langer aan. uiteindelijk knapte ik na wat dagen wel een eind op. lekker veel rusten en in de middag slapen hielp bij mij echt. (ben op 7/8/12 bevallen, dus kom hier ff buurten)
 
Terug
Bovenaan