Gestopt prikpil ovoluatie test positief

<p>Bijna elf maanden na laatste prikpil nog niet ingesteld. Heb vandaag ovulatie test gedaan had twee streepjes maar wat moet ik hierbij me voorstellen vruchtbaarheid of niet door niet ongesteld worden</p>
 
Heb je de bijsluiter gelezen? De teststreep moet minstens zo donker zijn als de controlestreep. Dan is de test positief en heb je binnen 24-48 uur je eisprong.
Ben je al eens naar de huisarts geweest?
 
Ja de streepjes waren even duidelijk heb het gelezen maar het is meer dat ik nu zolang wacht op een menstruatie na stoppen met de prikpil. En niet geloof dat ik een eisprong krijg zonder menstruatie
 
Ja de streepjes waren even duidelijk heb het gelezen maar het is meer dat ik nu zolang wacht op een menstruatie na stoppen met de prikpil. En niet geloof dat ik een eisprong krijg zonder menstruatie ben wel bij de gynaecoloog geweest hormoon zijn goed en is bezig zei dat arts moet in juni terug
 
Je krijgt wel degelijk een eisprong zonder  menstruatie, want een eisprong gaat juist vooraf aan een menstruatie. Menstruatie is het 'opruimen' van de baarmoeder als er na een eisprong geen innesteling heeft plaatsgevonden. Dus als jij nu een positieve ovulatie test had kun je over ongeveer 2 weken je menstruatie verwachten! Of wellicht een positieve zwangerschapstest ;)
 
Oke dankjewel voor je advies hebben gisteren sex gehad. Dus ben benieuwd hoe het afloopt allemaal zo moeilijk als je geen menstruatie hebt dat maakt alles net wat makkelijker
 
Terug
Bovenaan