Gestopt

Hoi Meiden!

Hastikke leuk hoe hier op van alles en nog wat gereageerd wordt en besproken, echt leuk!
Ik heb ook ene vraagje, ik ben gestopt met de pil, had hem afgelopen zondag in moeten nemen, dus wij natuurlijk "klussen" zoals jullie dat hier noemen (haha), maar nu heb ik een raar gevoel in de onderbuik(net alsof ik ongesteld moet worden) en ook last van me onderrug, nou is mijn vraag is dat omdat ik met de pil gestopt ben, is mijn lichaam dan van slag of het kan toch niet wezen dat het in één keer raak is, dit zijn toch geen symptomen ervoor??? Wie heeft er een antwoord op?

Alvast bedankt!

Groetjes Lieke
 
hoi lieke. het kan natuulijk wel in 1x raak zijn maar waarschijnlijk moet je lichaam eerst afkicken van al die hormonen die je hebt geslikt. mijn lichaam moest en is nog aan het afkicken en ik ben nu 7 maand geleden gestopt. ik hoop voor je dat het natuurlijk raak is maar ik denk dat het te snel is want jij zegt dat je zondag de pil had moeten slikken. meestal ben je vruchtbaar ongeveer 14 dagen na je eerste menstruatiedag van de vorige keer. en dat was zondag dan niet. nou laat het maar weten als je het zeker weet. succes .
 
Bedankt voor je reactie, zelf zat ik daar inderdaad ook aan te denken, we zien het wel, ben nog geen week gestopt met de pil, dus kan nog alle kanten op!
Bedankt!

Groetjes Lieke
 
ik neem aan dat als je zondag eigenlijk met een nieuwe strip moest beginnen en dit niet hebt gedaan je minimaal nog 7 dagen moet wachten op je eisprong voordat je uberhaupt bevrucht kan worden. Dan duurt het nog een dag of 7 voordat het bevruchte eitje in je baarmoeder terecht komt en dan duurt het nog een paar dagen voordat het ingenesteld is en je lichaam de hormonen van de vrucht opvangt waardoor je zwangerschapsverschijnselen kunt krijgen. Eerder kan je niks merken.

Nog even afwachten dus.
 
ik ben zelf 9 mei gestopt en jij dus op 16 mei ik ben 3 dagen na het stoppen van de pil (halve strip dus niet afgemaakt) ongesteld geworden en daarna begonnen met 'klussen' en het duurt zowiezo 7 dagen voordat de pil uit je lichaam is zodat je kans hebt op bevruchting. maar zwanger kun je nu nog echt niet voelen het zal je menstruatie wel zijn die er aan komt.
succes verder
 
Terug
Bovenaan