<p>Hi dames,</p><p>We hebben de keuze gemaakt om voor kindje nummer 2 te gaan. En ik ben dan ook gestopt met de pil op 20 september. (Na mijn stopweek). Ja dat ik nog erg kort dag en heb ik heb ook nog geen eisprong gehad. </p><p>Ik heb alleen ontzettend veel last van mijn rugklachten sinds ik gestopt ben met de pil. Ook ben ik ontzettend moe. Of ik nu 6 uur heb geslapen of 9 uur, het lijkt alsof mijn batterij nooit opgeladen is. Natuurlijk was ik hiervoor ook wel eens moe, werkende moeder van een drukke dreumes maar niet zo intens als de afgelopen 2 weken. Dit zorgt er ook voor dat ik niet altijd even gezellig ben en dat het huis niet altijd even schoon is. </p><p>Wanneer ik zoek op bijwerkingen van stoppen met de pil staan er verschillende symptomen tussen maar geen vermoeidheid of rugklachten. Herkend iemand deze symptomen na het stoppen met de pil?</p><p>Zoals aangegeven gaan we voor nummer 2 dus ik ben al eens eerder gestopt met de pil en ik kan mij niet herinneren dat ik dit toen ook had. Ik ben in september 2017 gestopt met de pil en had in december een positieve test in mijn handen, helaas is dat kindje gestopt met groeien en ben ik het verloren met 8 weken. Hierop volgde de volgende positieve test in maart 2018 en zijn wij ouders geworden in januari 2019 van een prachtige dochter. Ik hoop natuurlijk dat deze rit wat sneller zal verlopen maar daar hebben we natuurlijk geen invloed op. </p><p>Dit is alleen maar om mijn verhaal even te delen en om te vragen of dat het bij sommige van jullie herkenbaar is. Als dit blijft aanhouden ga ik uiteraard even langs de dokter.</p><p>Liefs</p>