Gestopt!

met de bv, afgelopen zaterdag heb ik de laatste voeding gegeven,, pff best wel moeilijk hoor! Ik merkte dat het terug liep en daarbij wordt ik as vrijdag geholpen aan mn spataders, dat doen ze in de zomer niet, dus toch ervoor gekozen om net na 1 jaar te stoppen, heb een paar weken terug de 1e afspraak gehad en toen wilde ze al direct beginnen,, nee sorry dat gaat niet moet eerst de bv afbouwen!

Verder gaat het hier heel goed, ze loopt sinds een maandje en klimt nog steeds als een aapje, moet zelfs de trip-trap stoelen elke keer plat leggen want ze klimt zo naar de bovenste trede/zitgedeelte dus,, haha ziet er niet uit 4stoelen op zn kant!!
Praten is ze nog niet zo vlot mee, maar ach wat wil je als je bij elke kreun een broer naast je hebt staan die precies weet wat je wil ;-)
Van alle kids groeien net haar haartjes het minst snel, dus helaas nog steeds geen speldjes ofzo,,haha

Hoe gaat het bij jullie??
Liefs MJ

wat jammer zeg maar wel erg goed zo lang, en bah spataderen weghalen kan je wel tegen die kousen die je om krijgt mn moeder krijgt altijd megajeuk ervan.

en idd waarom zou je kletsen als iedereen voor je klaarstaat en die haartjes ach die komen vanzelf wel.

hier zn gangetje, ben gestopt met kolven op mn werk maar geef wel nog de borst.
hier een emotionele 1ste verjaardag gevierd, wetende dat het nooit meer terugkomt.

voor de rest gaat het goed met mn kleine man, pufje heeft goed gewerkt dus gisteren voor het laatst gegeven, kruipt als een gek door huis en wordt op zn wenken bediend door zussen en broer

Wat goed dat je het wederom zolang gegeven hebt!
Wel jammer lijkt me.......komt toch weer een intiem momentje te vervallen.

Jij moet als ik het zo lees wel overal ogen hebben haha met zo'n klein aapje hihi.
Hier gaat het heel goed, jochem kruipt sinds 24 feb en er is een heel stuk frustratie weg...
Praten gaat wel heel goed op zich papa mama, da(daar) dada (daag)
Onze kleine man is inmiddels al een reusje met zijn 12,7 kilo en 79,5 cm lang!!
Verder hier een flinke bos met haar haha
En volgende week vrijdag word ons manneke alweer 1 jaar wat is het snel gegaan dus we beginnen hier met de voorbereidingen voor de grote dag!

Wat een beweeglijk meisje, zo te lezen, gelukkig is ons mannetje wel aan het kruipen maar lang zo snel nog niet.
Drinkt ze nu wel uit een beker of een flesje?

Liefs Marina

haha, nee fles heeft ze uiteindelijk nooit genomen, we zijn direct uit een beker gaan oefenen, dat gaat goed ;-)
@lorena, ik weet niet wat voor een kousen ik nu krijg, als het goed is alleen mn linkerbeen in 1e instantie, pas bij de 2e bahndeling 2kousen, maar dat is maar 2 wk, ik heb zelf met siliconen, dus die zit maar tot mn dijbeen!
Leuk he hoe die oudere kids kunnen zorgen, maar soms moet ik echt zeggen dat ze haar even met rust moeten laten,,hihi

Wat leuk dat jochem al kruipt, scheelt idd veel frustratie als ze wat meer kunnen, en wat een flinke knul, lekker hoor!

Terug
Bovenaan