ik vraag me af waarom ik af en toe zo gestresst ben.....
als annique wat langer huilt dan normaal dan kan ik ook wel janken
en ik vind het moeilijk om mijn dag in te delen qua huishouding enzo ( slaat nergens op)...
het is zo wennen allemaal, maar ben wel helemaal gek op mijn meissie en zou ook echt niet meer zonder haar kunnen
soms voel ik me een slechte moeder als ik zo gestrest ben of haar ff wat laat huilen in bed omdat ik weet dat ze moe is en ze slapen moet.
en dan die regeldaagjes pfff het is wat
ik zie er gewoon tegenop als mijn vriend weer gaat werken omdat ik dan alleen ben.
hebben meer vrouwen dit?
helemaal eind van de dag en sávonds huilt annique best veel
en echt afleiden in de box ofzo of een speeltje helpt nog niet
daar is ze nog wat te klein voor
ik kan tevens wel enorm van dr genieten als ze van die lachjes laat zien, ze beweegt dan haar hele lijfje erbij en er komt dan af en toe al een kreetje hihi
groetjes sandra
als annique wat langer huilt dan normaal dan kan ik ook wel janken
en ik vind het moeilijk om mijn dag in te delen qua huishouding enzo ( slaat nergens op)...
het is zo wennen allemaal, maar ben wel helemaal gek op mijn meissie en zou ook echt niet meer zonder haar kunnen
soms voel ik me een slechte moeder als ik zo gestrest ben of haar ff wat laat huilen in bed omdat ik weet dat ze moe is en ze slapen moet.
en dan die regeldaagjes pfff het is wat
ik zie er gewoon tegenop als mijn vriend weer gaat werken omdat ik dan alleen ben.
hebben meer vrouwen dit?
helemaal eind van de dag en sávonds huilt annique best veel
en echt afleiden in de box ofzo of een speeltje helpt nog niet
daar is ze nog wat te klein voor
ik kan tevens wel enorm van dr genieten als ze van die lachjes laat zien, ze beweegt dan haar hele lijfje erbij en er komt dan af en toe al een kreetje hihi
groetjes sandra